מאיפה תגייס עזרה

לקבוע מטרה, לתת את הכוון,זה לא מספיק, בכדי להניע אנשים לכיוון המטרה, אנשים צריכים תמריץ. וברור שכאשר תתחיל לזיז אנשים הם יתקלו בבעיות, וכדי לפתור בעיות שבדרך אתה צריך ארגון," לכל בעיה והארגון שלה ".
ארגון: זה כל האנשים שאתה צריך כדי להסיר מכשול " לפתור בעיה " כלומר לא רק עובדי החברה אלא המוביל החיצוני, משרד הפרסום, לקוחות וכולה.. . לכל חברה יש ארגון אבל לכל בעיה שתתעורר בדרך, לא צריכה החברה את כל הארגון אלא רק את האנשים שנחוצים לפתור את הבעיה. אתה יכול למצוא חברה גדולה עם שלושה או ארבעה פקידים, אבל שלא תטעה, חברה כזאת יכולה להקים ארגון מכל הגופים שעובדים אתה בכדי לפתור כל בעיה שתצוץ. לכן היא לא צריכה יותר משלושה או ארבעה פקידים. תזכור , בראיה זו, אנשי הארגון הם כמו לקוחות ואתה הספק, אתה צריך לספק להם את צרכיהם בכדי שיתרכזו בלפתור את הבעיה שבדרך.
המטרה יכולה להיות החזון שלך האם חזון זה יכול להיות משותף לכל חברי הארגון? אולי אבל זה חזון שלך ואתה צריך לעבור דרך ארוכה להגשמתו, לכן צריך לפרוט חזון זה או מטרה זו למטרות יותר קטנות יותר קרובות להשגה וכך לכל מטרה קרובה כזו ילוו אותך אנשים(חברי הארגון שלך) שמזדהים עם מטרה זו וכל שלב או מעבר להשגת המטרה הקטנה הבאה תמצא לך אנשים אחרים והם יכולים להיות אותם אנשים מהשלב הקודם או חלק מהם, תאר לעצמך שאתה לוקח אבן וזורק על עץ במרחק 50 מטר , האם תפגע בו ? בוודאי שלא, אבל אם תזרוק את האבן ממרחק 1 מטר אז כן תפגע בו לאחר מכן תזרוק ממרחק של 2 מטר גם הפעם תפגע בו וכך הלאה תתרחק מטר ועוד מטר אז תתחיל לפגוע בעץ ממרחק של 20 מטר ושלושים מטר עד שאתה משיג את המטרה שלך, הדרך הזו של חלוקת המטרה הגדולה והרחוקה למטרות קטנות וקרובות תעזור לך לשמור על הכוון הנכון בכל התקדמות לבחור את האנשים המתאימים לארגון שלך להשגת המטרה בכל שלב ולהתקדם לכוון המטרה הגדולה שלך(החזון) באיטיות אבל בבטחה

הוסף תגובה