מבקר מסעדות: מסעדת "על הנהר" -ביסטרו בר – קובי עזרא

קובי עזרא

 

מבקר מסעדות: מסעדת "על הנהר" -ביסטרו בר – קובי עזרא

  

•-        המסעדה שוכנת למרגלות נהר הירדן, דבר המקנה למסעדה נקודות זכות רבות בשל מיקומה המרהיב.

•-        כהרגלנו הגענו למסעדה ללא זימון מקומות מראש ולכן מצאנו עצמנו תחילה יושבים על הבר הממוקם במרכז המסעדה בצורה אסטטית ויפה, תחילה הגישו לנו לקט ירקות מוחמצים שכולל: גזר, כרוב, זיתים וגמבה, אשר טעמו היה חריף למדיי.

לאחר שהרגשנו צרובים בלשוננו , מצאנו לנו שולחן זוגי ליד החלון, התפריט כלל מזונות שמנים למידי אשר כללו כנפיים, סטייקים שמנים, קבב טלה, חזה עוף – הדל ביותר בשומן, כידוע לשוחרי הבריאות והכושר אשר שומרים על תזונה דלת שומנים וסוכרים הזמנו חזה עוף האחד בתוספת אורז והשני סלט ירוק. חזה העוף אשר למפתיע לא סיימתי אותו  בשל אי עשייתו מרקמו מזכיר לעיסת סטייק מסטיק (סטיק שבושל יתר על המידה)  מה גם שהחזה עוף היה מוצף בשמן וטפל ביותר, למרות שבתפריט היה מפורט תיבול מיוחד ועסיסי על חזה העוף (משקל 150 גר' -מנה קטנה ביותר) בלא בושה ביקשתי מהמלצר מפיות נייר כדי לספוג את כמות האדירה של השמן שהייתה מצויה ונזלה מחזה העוף בערך 25 גר' שמן השווים כ- 225 קלוריות, כמו בלתי מבוטלת, תוספת האורז הייתה טפלה למרות שבתחילה הזמנו סלט ערבי קצוץ שהגיע לקראת סיום הארוחה בעיכוב בלתי נלאה תוך כדי התנצלויות של המלצרים.

אך יש לציין כי טעמו של הסלט כיפר על האיחור הסלט כלל: מלפפון, עגבנייה, בצל, נענע, צנונית, גמבה ומעל תפזורת פיסטוק חלבי , שמן זין, לימון בכמות נדיבה.

חשוב לציין שלסיום הארוחה הזמנו מנה נוספת של הסלט, היות וטעמו מעודן וטעים, כפיצוי על המתנה לסלט , קיבלנו קינוח של כדור גלידה וניל המושרה בתוך אספרסו שחור עם פולי קפה ועלי נענע מעליו – נחמד ותו לא!

  

לסיכום: המנה העיקרית הייתה "על הפנים", הסלט טעים כנ"ל לגבי

    הקינוח,השירות איטי.

    למרות ששתי המסעדות נמצאות במרחק נגיעה אחת מהשנייה

    ההבדל בטעמים עצום המחירים זהים למרות שהאיכות המנה של   

    "דג על הירדן" טובה ואיכותית יותר (לזוג ממוצע 200 ₪)

 

  

            כוכבים:  2

  

  

יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר. מר קובי עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים של וינגייט – באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה).

* מנהל האתר: ארגון הבריאות והכושר הישראלי – http://www.healthnfit.org/index.php
* אתר הדיאטות עיצוב וחיטוב הגוף: http://www.dietme.co.il/   

הוסף תגובה