מדוע קשה לנו להחליט ולבחור מה אנו רוצים למשוך לתוך החיים שלנו?

העצמה אישית, קריאת ספרים, בדרך לשינוי התודעה

העצמה אישית מצריכה מאתנו להתבודד לתקופה מסוימת, בתקופה הזאת אנחנו נרגיש בדידות קלה, אבל הבדידות תביא את השאלות הנכונות! את השאלות הכי חזקות שלי, שאלתי ברגעי בדידות, בעצם, רק שהייתי מבודד מהעולם היה לי זמן לחשוב ולשאול מה אני באמת רוצה מעצמי.לשפר את המחשבה בדרך לקבלת החלטות נכונות, מצריך תהליך שינוי תודעתי, ספרים בנושא התפתחות אישית יכולים לעזור בצעדים הראשונים.

הספרים עוזרים לנו לקשר בין הסיפורים, אנחנו לומדים מתוך סיפורים שקרו 

לבין הסיפורים שעיצבו לנו את החיים. הספרים עוזרים לנו לסמן וי, אנחנו מרגישים יותר בנוח שיש משהו דומה בסיפוריהם של אנשים, לסיפורים שלנו. בשביל להתחיל להרגיש בנוח בסיפור שבנה ועיצב לנו את החיים צריך לקרוא ספרים.

אתה יכול לקרוא 100 ספרים, אבל רק 10 ספרים שבאמת דיברו אלייך יעשו אותך חכם באמת.

 

אנחנו בעצם מתחילים לתקן את עברנו מתוך מודעות לדברים שקרו לנו בעבר, תחשבו לפעמים העבר שלנו תוקע אותנו מלהתקדם, אבל ברגע שרואים אדם אחר שהשתחרר מעברו והצליח, זה נותן לנו ים של תקווה וכוח פעולה. קריאת ספרים משפרת את הלימוד שלנו כבני אדם, רוב אנשים לא נותנים זמן לעצמם ולא מפתחים יכולות כמו קריאה והעצמה אישית, הם תמיד עסוקים במרוץ אחרי זמן כסף וחומר, הם שחכו שהם אנשים שלומדים, במקום זה הם נכנסו למשחקים תחרותיים שהחברה יצרה לנו.

 יכול להיות שיצא לכם לקרוא ספרים, אבל לא את הספרים הנכונים.

ספר טוב צריך לרתק אותך לכיסא לכמה שעות טובות, ואם תיקרא כמות של ספרים כאלה, תדע שיש לך עתיד. להטמיע לתוכנו את הידע שאנשים סיפרו בסיפוריהם. במהלך חיי קראתי ספרים, לא הייתי מושבע של ספרים, כי אף פעם לא הגעתי לחומר ענייני שבאמת תפס אותי, רק לפני כמה שנים יצא לי לקרוא ספר שריתק אותי במשך כמה שעות, הוא שינה לי את כל התפיסה על העולם, לאחר קריאת הספר הזה ועשייה בשטח, גילתי שאני מתחיל להשתנות, זה היה נירא לי מוזר אבל זה פשוט קרה מבלי שאני ירצה. הספר הוטמע  לי במוח ושינה לי את דרכי הפעולה שלי, פשוט הייתי יותר מודע לדברים שלפני הספר לא הייתי מודע להם. עצוב הוא שרק 3%  קוראים ספרים שבאמת יכולים לעשות אותם חכמים.

 המלצות לספרים שיעשו אותך יותר חכם:

ספרים הקשורים לרגשות, מחשבות, התפתחות אישית, פילוסופיה, מדעי התנהגות האדם. לאחר שתצברו ניסיון בקריאת ספרים האלה אתם תהיו בהרבה יותר חכמים, הביטחון העצמי שלכם יטוס לשמיים, חשוב להבין שאם לא תיישמו בשטח את מה שלמדתם, אתם יכולים לזרוק את כל הידע לפח, ידע לא שווה אם לא עושים איתו שום דבר. יש גם זמני הטמעה, לוקח למוח זמן להעביר את הידע לתאי זיכרון. לכן, אם יש לכם קושי ביישום כנראה שאתם צריכים לעבור שוב על הספר ולחזור על הכתוב, ספר טוב אני משתדל לקרוא פעמיים.

 

הוסף תגובה