מה כולל המושג מוצרי אומנות?

מה כולל בתוכו המושג "מוצרי אומנות"?

מובן שבעודי ניגש לכתוב מאמר זה, זו השאלה הראשונה ששאלתי את עצמי – מה זה מוצרי אומנות? איזה אביזרים כלולים בתוך המושג?

 

התשובה פשוטה, אך רחבה – ישנם הרבה מאוד מוצרים שונים ומעניינים – רהיטי עץ, זכוכית, מתכת, חפצי יודאיקה, תכשיטים מסוגננים, פסלים בסגנונות ותרבויות שונות, ציורים מכל הסוגים – שמן, פחם, עפרון, פנדה ועוד – אין ספור סוגים שונים.

 

מדוע שארצה לרכוש מוצרי אומנות?

 

או במילים אחרות – למה מוצרי אומנות מועילים?

ראשית כל, מוצרי אומנות מוסיפים המון חן לחללים שונים דוגמת חלל הסלון בבית, חדר השינה ואפילו השירותים. כל אחד רוצה להרגיש כמה שיותר שמח עם התחושה אותה הבית שלו משדר ומוצרי אומנות שונים יכולים להוסיף הרבה צבע וסגנון לאפרוריות החדר.

 

שנית, מוצרי אומנות שונים מתאימים מאוד למתנות לאירועים שונים.

 

לא פעם ולא פעמיים אנו מוצאים את עצמנו מתוסכלים ושוברים את הראש על איזו מתנה הכי אידיאלית ויפה לתת לבר-מצווה, לחתונה או ליומולדת –

בסוף אנו מוצאים את עצמנו שולפים את פנקס הצ'קים וכותבים המחאה,

אך חבל לצמצם מתנה לכסף.

 

כאשר משקיעים בקנייה של משהו מסוים המתנה מרגישה הרבה יותר אישית והערך שלה יהיה הרבה יותר משמעותי למקבל אותה – ניצב בפניכם עולם שלם של אפשרויות שונות למתנה המושלמת לכל אירוע אפשרי, המגוון של מוצרי אומנות כ"כ רחב שתופתעו לגלות שיכיל בתוכו לפחות כמה חפצים או רהיטים המתאימים לכל אירוע שתזדקקו בו למתנה.

 

היכן ניתן לרכוש מוצרי אומנות?

 

לאחר שעמדנו על סוגי מוצרי האומנות והסיבות שבגינן מומלץ לרכוש אותם, חשוב שנדע גם היכן ניתן לרכוש מוצרי אומנות. התשובה מתחלקת לשניים.

כיום, גם בעולם האומנות ישנן 2 פלטפורמות בהן ניתן לרכוש מוצרים:

 

האחת, הוא כמובן סטודיו או גלריה של האומן אליהן ניתן להגיע, לחוש את המוצרים ולראותם מקרוב, לדבר עם האומן ולהבין לעומק מה עומד מאחורי יצירתם. ישנם לא מעט אמנים הפותחים את הגלריות שלהם באזורים כגון צפת, ירושלים וערים אומנותיות אחרות.

 

האפשרות השנייה דרכה ניתן לרכוש מוצרי אומנות היא פלטפורמת האינטרנט. ישנם לא מעט אתרים ייצוגיים של אמנים שונים הקיימים באינטרנט ומציאתם פשוטה ע"י מנועי החיפוש השונים (גוגל, בינג, יאהו). באינטרנט ניתן למצוא את כל הציוד: בלוקים לציור, קני ציור, צבעים, טושים, עפרונות והרבה דברים נוספים.

 

היתרון בדרך זו על אף המחסור במגע הישיר עם האומן ותחושה עמוקה של מוצרי האומנות אותם תבואו לרכוש היא שתוכלו לבצע את הרכישה בנוחות על כוס קפה, ללא צורך ביציאה מהבית והזמינות שלכם תגיע ללא מעט אמנים שונים אשר לא היה מתאפשר להם לפתוח סטודיו או גלריה.

הוסף תגובה