קליפ במתנה- האם זה מתנה טובה ליום הולדת

 

ימים רבים חשבתי איך להפתיע את בן זוגי בחתונה. את השמלה הוא כבר ראה, את הטבעת הוא קנה, רציתי משהו שירגש את שנינו, רציתי משהו שישאר איתנו תמיד. ואז חברה סיפרה לי על קליפ במתנה. מהרגע הראשון הבנתי שזה בדיוק מה שחיפשתי. קליפ במתנה זאת המתנה המושלמת בשבילו. בשביל שנינו למען האמת.

קליפ במתנה, כדי שנזכור ביחד את כל הרגעים. קליפ במתנה, כדי שנראה לכולם בחתונה איך הכל התחיל.

האמת היא שקליפ במתנה, זה הכי מרגש. מזכרת נהדרת של תקופת הרווקות, קליפ שכולו שמחה ואושר, חוויות וריגושים. אז מה אפשר להראות בקליפ במתנה? איך אפשר לערוך את כל זה? איזו מוזיקה לשים?

אפשר להתחיל מתמונות מהילדות, כאילו נועדנו זה לזאת, אח"כ תמונות מהצבא או מבית הספר, ברגע שמכינים קליפ במתנה, אפשר גם אפילו להמציא סיפור חיים חדש, התחלה חדשה לגמרי, זה כל היופי בקליפ במתנה, היכולת לספר סיפור בכל דרך שעולה בדמיון. בקליפ במתנה אפשר לעבד את התמונות במחשב, לבחור מוזיקה, להוסיף מלל, לעצב את התפריט הראשי, ובתוך כמה רגעים יש קליפ במתנה. קליפ שכולו ריגוש וצחוק. למי שמרגיש יצירתי במיוחד, אפשר גם להקליט שיר בעצמך, עם מוזיקה ו"להקה" שהוקמה במיוחד לקליפ במתנה.

שילוב של מוזיקת ראפ עם קטעי ריקוד, שילוב של נגינת כינור עם קולות רקע ואפילו את קולו של הכלב עם קישקוש הזנב. ניתן לשלב גם קטעי וידאו של הקליפ שהוקלט באולפן הקלטות מיוחד, גם תמונות סטילס וגם מוזיקה שנוצרה במיוחד לקליפ במתנה. לאחרונה אפשר אפילו גם לעשות קליפ בשילוב אנימציה ותלת מימד.

למען האמת, זוהי יכולה להיות מתנה מרגשת כל שנה, לכל אירוע. להפוך את זה למנהג. יום נישואים, הולדת הבת, בר מזווה ומתנת גיוס. קליפ במתנה זוהי מתנה נהדרת בכל גיל. מיומולדת לסבתא, אשר בנוסטלגיה קטנה מזילה דמעה גדולה, ועד גיוס הנכד, וחתונת הבן. מי לא היה רוצה לקבל קליפ במתנה? מתנה מקורית שנשארת איתך לאורך כל הדרך, ומאפשרת לך להיות יצירתי, מצחיק ומרגש. בדיוק מה שחיפשתי.

הוסף תגובה