מוסיקה לאירועים- מוסיקה לאירועים ועוד מוסיקה לאירועים כיצד בוחרים מוסיקה לאירועים זמרים אמנים?

אתה מתכנן אירוע שיכול להיות אירוע עסקי מסויים, או אירוע פרטי ,מסיבת יום הולדת , חתונה , בר מצווה, או כל אירוע אחר, ואז אתה מתחיל לדמיין אותו, מה יהיה הקונספט שלו … , איך תהיו לבושים…. באיזה מקום הוא יהיה……אולי בטבע…. …?אולי באולם………אולי נעשה את זה ביאכטה או בוילה שלנו על שפת הים …… מה יהיה העיצוב…….? איזה אוכל…..,…. צבע הפרחים המפות ……………..ועוד………….

ואז ניגשים לבחור את האמן. את מי נזמין……? ומה נזמין…..? 

אז זהו פה אני נכנסת לתמונה ומציעה לכם לעצור פה ולחשוב. אם אני רוצה שהאירוע שלי יהיה מיוחד, שהוא ישרה אווירה מסוימת. ומה יכול להשרות אווירה מיוחדת אם לא האמן המתאים המבצע את המוסיקה המתאימה. 

שהרי למוסיקה יש כוח עצום המוסיקה יכולה להעיר, לשמח, להרדים ,להעציב, לעצבן,להרגיז, להיות רועשת. או מרגיעה. 

אני רק רוצה להעיר את תשומת לבכם. שלאמן ולמוסיקה יש חלק גדול ובלתי מבוטל באירוע ואין להקל בו ראש.
והבחירה צריכה נכונה בהתאם לקונספט שבניתם ודמיינתם . 

צריך לקחת בחשבון כמה דברים כאשר בוחרים אומן ומוסיקה. וצריך להתחשב בכמה גורמים מאוד חשובים .בהורים ובאנשים המבוגרים שהם חלק לא קטן מהאירוע, שהמוסיקה תתאים להם ולא תהיה רועשת מידי לפחות בהתחלה 

,צריך להתחשב בזמנים שזה זמן הפתיחה לקבלות פנים, הנווליום בזמן הארוחה שיהיה ערב ולא יפריע , צריך לחשוב על הריקודים ועל הסגנונות השונים של הריקודים, שיתאימו לכולם ויזמינו לרקוד. שהמוסיקה והשירים יהיו איכותיים מוסיקליים ומלודיים.ושיהיה גיוון .ולא מונוטוניות. 

צריך לחשוב על הווליום שלא יהיה רועש וחזק ויכביד על האוזניים.צריך שהאומן יהיה משכנע וישיר עם רגש שיהיה קשוב לצרכי הקהל שידע כמה שיותר סגנונות שיראה טוב ולא יהיה משעמם אך יחד עם זה שלא יגנוב את ההצגה.

אז עצתי לי אליכם אל תקלו ראש בעניין. וקחו את העניין ברצינות .למוסיקה יש משקל לא קטן והיכולת לבחור מוסיקה נכונה בזמן מסוים, היא למעשה זאת הקובעת את איכות הערב והאירוע . כי השמלה מתלכלכת, והמפה גם כן ,התסרוקת מתקלקלת והאודם והאיפור נמרח,אבל המוסיקה ממשיכה לזרום ולהזרים אנרגיות היא זאת שנותנת את הטון לה יש את הכוח לטעון ולהטעין את האווירה להרגיע ,לשעמם או להלהיב. 

ככה שמוסיקה זמר או זמרת להקה או כל אמן לבחור זה לא פשוט, אתה צריך להיות אומן כדי לבחור אומן.
אני בתור זמרת רק מנסה להעיר את תשומת לבכם לעניין כל כך פשוט, אבל כל כך חשוב.

הוסף תגובה