מופע טלפתיה – זה פשוט מדהים

מופע טלפתיה – הופעה מרתקת של "אמן חושים"

 

מופע טלפתיה הוא חיבור בין המציאות לעולם האשליות. אמני החושים – המשתתפים במופעים אלה, מציגים מצבים ופעלולים הנראים כבלתי הגיוניים, בלתי אפשריים לביצוע ולעיתים אף נוגדים את חוקי הטבע.

טלפתיה היא תופעה מרתקת, לא מובנת מבחינה מדעית, רב הנסתר בה על הגלוי והיא מאפשרת לאדם שניחן בה להיכנס למחשבותיו, לרגשותיו ותחושותיו של אדם אחר. חוקרים סקפטיים טוענים שהתופעה אינה קיימת בכלל והכל בגדר אחיזת עיניים אבל גם הספקנים הגדולים ביותר יודו בכך שכל מופע טלפתיה מרתק סביבו אנשים, הוא מעורר עניין רב, הוא משעשע, מפתיע ובעיקר מבדר.

התופעה מוכרת עוד מתקופת היוונים הקדמונים. הם ידעו להבחין ביו אדם שמשדר לבין זה שקולט את השדרים. היום כבר ידוע שישנם אנשים שהתת מודע שלהם, זה ששולט בחלומות, חזק ודומיננטי והם גם אלה שמסוגלים לחוות תופעות טלפתיה לעומת אחרים שאינם חווים בכלל. ההתעניינות הגדולה בתופעה הייחודית הזו נוצרה בשל מה שקרוי בשפה העממית: היכולת לקרוא מחשבות.

 

בעבר הלא רחוק 'אמני החושים' נקראו 'קוסמים'. הקוסמים הדהימו, הפתיעו, שעשעו ובדרו את הקהל אבל בשנים האחרונות הרפרטואר התרחב מאוד ו'אמנות החושים' עלתה למדרגת אמנות גבוהה יותר. לא עוד הוצאת שפנים מהכובע, "ניסור" צופה חי לחלקים ואפילו לא השתחררות מאזיקים במיכל מים – כדוגמת הפעלול המפורסם של הודיני "עינוי המים הסיני". אנשים היו מרותקים לפעלולי הקסם אבל במקרים רבים הקוסמים נתפסו כרמאים, מאחזי עיניים וכדמויות לא אהודות.

מופע טלפתיה – שימוש במחשבות, השפעה על חפצים ואנשים

העברת אינפורמציה בין בני אדם נעשית באמצעות מילים או באמצעות סימנים מוסכמים. שדרוג  הקסמים נעשה עת הציגו אמני החושים את יכולת 'לקרוא מחשבות', להעביר אותן לאחרים, להזיז דברים בלי לגעת בהם ולהעלים חפצים בכוח המחשבה בלבד.

מופע טלפתיה הוא חוויה בלתי נשכחת: האמן מדגים קריאת מחשבות, הוא מנבא את העתיד, הוא מדגים טכניקות לשיפור הזיכרון והוא משפיע על חפצים ואנשים מבלי לגעת פיזית בדבר. מופע טלפתיה פועל על כל החושים שלנו ולכן הוא יכול להדהים ולבדר בעת ובעונה אחת.  אמן טלפתיה אינו זקוק לכוחות מיוחדים כדי לבצע את פעלוליו אבל הוא כן זקוק לאישיות מיוחדת וכובשת שתדע להנחות את האירוע ולתקשר היטב עם הקהל.

מופעי טלפתיה מתאימים למגוון רחב של אירועים

מופע טלפתיה הוא מופע בידורי – אינטליגנטי המתאים למנעד רחב ביותר של אירועים חברתיים. התנאי הראשון הוא שאמן הטלפתיה יהיה מקצועי ומנוסה ושיידע להעביר מופע מעניין, מרתק ומהנה. התנאי השני והלא פחות חשוב הוא שהתקשורת עם הקהל תהיה טובה ובלתי אמצעית, כזו שתעניק לאורחים חוויה שלא תישכח זמן רב לאחר האירוע.

אירועים פרטיים כמו ימי הולדת למבוגרים, ימי נישואין, מסיבת רווקות ורווקים או כנסים גדולים כמו: ערבי השקה, ימי כיף וגיבוש לעובדים, אירועי קידום מכירות ועוד – מתאימים מאוד לארח מופע טלפתיה אשר ישדרג את האירוע ויהפוך אותו להצלחה גדולה. 

לחץ כאן למופע טלפתיה

הוסף תגובה