מכונות אספרסו כרטיס ביקור גאיה של ביאנקי

חברת ביאנקי האיטלקית היא אחת מהחברות המובילות בענף ייצור מכונות אספרסו. חברת ביאנקי פועלת מעל לחמישים שנה וידועה בחדשנותה בתחום תהליכי הכנת הקפה, איכות הקפה הגבוהה, ומימשק המשתמש הידידותי.  מכונות אספרסו של חברת ביאנקי מצטיינים בניקיון קל ואופן שימוש ידידותי לשתייני הקפה אשר מכונות האספרסו באה לשרת.

חברת ביאנקי האיטלקית קיימת למעלה מ-60 שנה ומתמחה בטיוב תהליכי מיצוי השמנים האתרים מהקפה הטחון, ליצירת משקאות אספרסו משובחים.

חברת ביאנקי האיטלקית

בהתחלת דרכה פעלה חברת ביאנקי בשני קווי ייצור שונים: קפה, ואופניים. עם השנים, רכשה חברת פיאט את קו ייצור האופניים והחברה החלה להתמקד בקו הייצור השני שלה: הקפה, האספרסו וכן הוסיפה לרפרטואר הייצור מכונות מימכר המתמחות במימכר חם וקר למזונות ומשקאות שונים.

גאיה  של ביאנקי

גאיה הינה אחד מדגמי מכונות אספרסו אשר מייצרת חברת ביאנקי. גאיה הינה מכונת אספרסו חדשנית, אוטומטית וקומפקטית, המתאימה לשימוש במגוון רחב של מקומות בזכות ההספק הגבוה של המכונה המגיעה עד לכ 60-120 כוסות קפה בשעה, נוחות השימוש בה בזכות מסך ה-LCD הקבוע בה, מגוון משקאות הקפה והשוקו אותו היא מספקת וכן בזכות איכותו המשובחת של האספרסו אשר המכונה מייצרת. משרדים רבים יפיקו הנאה ממכונת גאיה של ביאנקי בשל קלות וידידותיות השימוש  בה.

גאיה הינה מכונה אוטומטית הפועלת על בסיס פולי קפה או קפה נמס מגורען, וכן אבקת חלב (פיתוח ייחודי המשביח את טעם המלבין המסורתי) ושוקולטה.

גאיה היא מסוג מכונות אספרסו אשר מיועדות להכנת מגוון רחב של מוצרי משקאות חמים: אספרסו, קפה הפוך, שוקולטה, פרנץ' ונילה, קפה נמס מגורען ועוד. בחירת משקה הקפה נעשית באמצעות מסך LCD מואר המאפשר בחירה בין 8 משקאות שונים הניתנים לתכנות קל מראש. המכונה בעלת בסיס רחב לכוסות ומנגנון לשליפת כוסות חד פעמיות. גאיה מצוידת בתא מזיגה גדול (170 מ"מ) המותאם לספלי אספרסו קטנים, לספלים גדולים ולקנקן, ובשני מיכלי מוצר שונים.

גאיה מגיעה בגודל של 45 X 31 X 65 ס"מ ובמשקל 22 ק"ג.

מכונת אספרסו גאיה מגיעה עם התקן מיים חיצוני בהספק של 1.5 קילוואט לגרסת האספרסו של המכונה. גאיה מאפשרת הכנת משקאות בלחץ מים של 0.5-6.5 בר.

מכונת אספרסו גאיה פועלת בהספק של 47 כוסות אספרסו לשעה (לכוסות בנפח 250 מ"ל) או 100 כוסות קפה נמס, לנפח כוס דומה.

הוסף תגובה