מסעדות מזרחיות ביפו

שמה של העיר יפו הולך לפניה בכל הארץ, העיר יפו הממוקמת על חוף הים היא אחת הערים העשירות בהיסטוריה ואחת היפות ביותר בישראל, הבתים העתיקים, ריח חוף הים והאווירה המזרחית ששורה בכל מספקות את המקום המושלם עבור המסעדות המזרחיות הטובות בארץ.
רוב המסעדות ביפו הן מסעדות המגישות אוכל מזרחי, בשרים על האש ו מסעדות דגים ביפו.

המסעדות ביפו מציעות מאכלים מיוחדים בעלי ניחוחות וטעמים אחרים, בין המאכלים המזרחיים הפופולאריים נמנים:

חומוס – אין ספק שזהו המאכל המזרחי המזוהה ביותר, עם השנים הפך החומוס לסמלה של העיר יפו, אנשים רבים המעוניינים בארוחה זולה ומשביעה בוחרים "לנגב" צלחת חומוס, את החומוס נוהגים לאכול בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות, החומוס הוא מזון בריא במיוחד בתנאי שהוא נעשה במקום ושאינו מכיל חומרים משמרים, אנשים רבים נוטים לחשוב שהחומוס משמין אך האמת היא שאפשר להאשים את הפיתות בנושא זה.
קובה – הקובה הוא מאכל סורי שתפס מקום של כבוד במטבח המזרחי, הקובה הוא מעין כיסוי העשוי מבורגול טחון שבבסיסו בשר או מלית אחרת, את הקובה מטגנים בשמן עמוק עד להשחמה והתוצר שמתקבל יפתיע כל לשון וחיך.
עלי גפן ממולאים – בואו להכיר את הגפן מנקודת מבט אחרת, עלי גפן ממולאים הם מעדן, עלי הגפן מחלטים ואז ממולאים בבשר או באורז.
העיר יפו מציעה חוויה אוריינטאלית סוחפת חושים, המסעדות ביפו מציעות מגוון מאכלים מזרחיים שישאירו בכם את חותמם, בכל המסעדות המאכלים מוכנים באותו היום.
בעלי המסעדות ביפו מאמינים שאוכל טעים הוא אוכל טרי, בכל המסעדות הטובות מוגשות מיטב המנות המזרחיות על טהרת המטבח הערבי, ארוחות איכותיות משביעות שישאירו בכם טעם של עוד.
דגים – כל סוגי הדגים דגי עונה שהדייגים מביאים למסעדות מידי יום קימים בעונות שלהם ודגים שקיימים בכל עונות השנה.

כל המסעדות ממוקמות בשדרה האחרונה ביפו מול הים, ניתן לעבור מסעדה מסעדה ביפו ואפילו להסתכל מבחוץ על הנוף ולהנות מהאוירה הפסטורלית במקום.

על מנת להנות מהאוירה היחודית והנוף הקסום מומלץ לבקר במסעדות בין השעות:

חורף: 15:00-17:00 על מנת להנות מהשקיעה היפה.
קיץ: 18:00 – 20:00 שקיעה מדהימה ממש מול המסעדות.

הוסף תגובה