מסעדות תאילנדיות בתל אביב ועוד מאכלים אסייתיים

המטבח האסייתי הוכיח כי הוא לא רק טרנד חולף, אלא הפך לאהוב על כולם והוא מציע מגוון רחב של מאכלים טעימים ובריאים אשר מתאימים לכל אחד. יש מאכלים חמוצים, חריפים, מתוקים ומלוחים, עם בשר, צמחוני או טבעוני וכל מאכל ניתן לשלב בו מגוון רחב של טעמים ולהחליט מה אתם רוצים במנה שלכם ומה לא.

המטבח האסייתי מתחלק למספר סוגים של מטבחים, אשר כל סוג מייחדים אותו טעמים ומוצרים שונים. סוג אחד הוא המטבח הסיני. מסעדות סיניות בתל אביב מציעות מגוון מאכלים מיוחדים אשר מגיעים היישר מסין והמנות מורכבות בעיקר מאורז, אטריות ובשר. מסעדות סיניות בתל אביב, כמו פקין צהלה, צ'ויה האסייתית, הסינית האדומה ומינה טומיי מציעות את המאכלים הנהדרים הללו.

סוג נוסף של מטבח אסייתי הוא המטבח התאילנדי אשר בעיקר ידוע בשל שילוב טעמים שונים במנה אחת- חריף, חמוץ, מתוק, מלוח ולפעמים גם מר. התאילנדים מושפעים מהתבשילים המוקפצים של המטבח הסיני והקארי מהמטבח ההודי.

מסעדות תאילנדיות בתל אביב, כמו לדוגמא: למון גראס, ג'ירף, יאקוזה וגו נודלס. אצל מסעדות תאילנדיות בתל אביב תקבלו מנות המורכבות בעיקר מאורז, עשבי תיבול, תבלינים טריים ורוטב דגים וגם מתוקים כמו חלב קוקוס.

עוד סוג הוא המטבח הקוריאני. המנות שתמצאו אצל מסעדות קוריאניות בתל אביב בדרך כלל יורכבו מבשר, דגים, מרקים, ירקות והרבה שום.

מסעדות קוריאניות בתל אביב, כמו לדוגמא: קוריאה האוס, סאול, נונה ורוניתה. אבל אין הרבה מסעדות קוריאניות בתל אביב ומאוד קשה למצוא מסעדה אשר מתמחה רק באוכל קוריאני, אז אפשר ללכת למסעדות של אוכל אוריינטלי.

אוכל אסייתי ניתן למצוא גם בבתי קפה, ברים ומסעדות אשר מציעות תפריט של כל מיני מאכלים. אוכל אסייתי מאוד בריא ומורכב מהמון ירקות ודגים אשר מזנים את הגוף בויטמינים. יש עוד המון סוגים של אוכל אסייתי בתל אביב, קרי: אוכל אינדונזי, יפני, וכן ויאטנמי. יש גם בסופרים ובחנויות המזרח הרחוק מגוון של מוצרים אשר מיובאים מן המזרח וניתן להכין הכל בבית בעזרת ספרי בישול וסרטונים ברשת האינטרנט. בהצלחה!

הוסף תגובה