ניתוח אף בעשרה צעדים

צעד ראשון: הבשלת ההחלטה

ההחלטה לעבור ניתוח אף אינה דבר של מה בכך, היא דורשת זמן, מחשבה והרבה התכוונות. בגיל צעיר כדאי מאד להתייעץ עם ההורים ולערב אותם בשיקולים השונים. גם בגיל מבוגר חוות דעת היא דבר מבורך. לאחר שההחלטה מבשילה אפשר לעשות את הצעד המעשי הבא.

צעד שני: בחירת המנתח והקליניקה

בחירת המנתח והקליניקה מתבססת על כמה פרמטרים, אל תקלו ראש בבחירה, היא משמעותית מאד בהמשך הדרך. כדאי מאד לבחור מנתח בעל שם, ניסיון של אלפי ניתוחים וכמובן אישיות נעימה ולבבית. השירות הוא חלק בלתי נפרד מההליך עצמו.

צעד שלישי: הפגישה הראשונה עם המנתח

בפגישה זו תוכלו להכיר מקרוב את האדם שעתיד לשנות את מראה הפנים שלכם לנצח. זו ההזדמנות לשאול את כל השאלות שיש לכם על ניתוח אף, לבחון היטב את האפשרות לניתוח וגם לקבל את ברכתו ולאשר שאתם אכן מתאימים לתהליך.

צעד רביעי: ההדמיה הממוחשבת

ההדמיה היא חלק מרגש במיוחד. המנתח יסביר לכם את התהליך וגם יעניק לכם תמונות של ממש עם המראה החדש. ההדמיה מדמה כמה אופציות של שינויים במבנה האף היא מאפשרת לכם לקבל מושג כיצד באמת תראו לאחר הניתוח.

צעד חמישי: היום הגדול

יום הניתוח הוא יום מלחיץ למדי, עליכם להגיע כאשר אתם מרגישים טוב, מלאים במוטיבציה ואנרגיה חיובית. הביאו אתכם דברים שמפיגים חרדה כמו ספר או מוסיקה, מסטיקים, שוקולד או כל דבר שעוזר לכם לנשום עמוק.

צעד שישי: חדר הניתוח

בשעות בהם תהיו בחדר הניתוח יעבוד המנתח על האף שלכם בצורה אינטנסיבית. אם תורדמו בהרדמה מלאה תהיו מנותקים מהמתרחש, אך הרדמה חלקית תאפשר לכם להרגיש את הכל כמעט.

צעד שביעי: ההתאוששות

השעות שלאחר ניתוח אף מוקדשות להתאוששות מהחוויה עצמה. אלו שעות מנוחה. השתדלו להגיע עם מלווה אחד בלבד ואת יתר המבקרים לקבל בבית בימים רגועים יותר.

צעד שמיני: ההחלמה

ימי ההחלמה הם ימים קשים, הכינו הרבה קרח, סבלנות ומשככי כאבים שיעזרו לכם לעבור את הלילות והימים המאד לא פשוטים הצפויים בדרך.

צעד תשיעי: הסרת התחבושות

מורידים את התחבושות אצל המנתח בקליניקה. זהו בהחלט רגע מרגש מאד בו תוכלו לקבל מושג על המראה החדש שלכם, על אף הנפיחות הכללית.

צעד עשירי: המראה החדש

לאחר כשנה יתייצב מראה האף והפנים יתמזגו לחלוטין. כעת תוכלו ליהנות מהמראה החדש ולהתמלא ביטחון עצמי בדיוק כמו שחלמתם כל חייכם.

הוסף תגובה