סוגי עדשות ראייה וההבדלים ביניהם

סוגי עדשות ראייה וההבדלים ביניהם

בחירה נכונה של עדשות מחייבת היכרות עם היתרונות ועם המאפיינים של הסוגים השונים. לאחר מכן, אפשר גם להתייעץ עם מומחים ולחפש את הפתרון הכי נוח שיקל עלינו – בלי שנצטרך להתפשר על איכות הראייה, על הנוחות וכמובן גם על הבריאות והתחושה

אנשי המשקפיים מתחלקים קרוב לוודאי לשני חלקים – האנשים שמאוהבים במשקפיים שלהם והפכו את המשקפיים שאותן הם מרכיבים לחלק בלתי נפרד מחייהם, ואילו החלק השני, כנראה יעשה הכל כדי להתכחש לעובדה שהוא מרכיב משקפיים. בלי להזכיר ניתוחי לייזר, נתעסק דווקא בשאלת עדשות הראייה וההבדלים ביניהם.

מהן עדשות ראייה?

עדשות ראייה נועדו להקל כי לפעמים זה נוח יותר במצבים מסוימים. בנוסף, הן נראות טוב (כי הן לא נראות) ובכלל – הן פתרון זמני או קבוע מצוין לאלו שלא להיות רוצים או מעדיפים להיות חמושים במשקפיים.

היום עדשות המגע ניתנות לכל אחד ואחת, ילדים ומבוגרים כאחד. עם הזמן ברוב חלקי האוכלוסייה כבר משתמשים בעדשות ראייה/מגע כאלה ואחרות, כי עם ההתפתחות הטכנולוגית וכמובן הביקוש והעצה, ניתן למצוא עדשות ראייה בכל המחירים ובכל הסוגים.

עדשות ראייה חד פעמיות

כשמן, כן הן: עדשות ראייה לשימוש חד פעמי, רבים באוכלוסייה משתמשים בהן לצרכים חד פעמיים, כמו למשל יום צילום כזה או אחר, אירוע מסוים ובו פחות מרגש או מצריך להיות עם משקפיים והחלטתם לשים עדשות ראייה חד פעמיות, זה פתרון נהדר עבורכם.

היתרון הוא שמשתמשים בעדשות וזורקים אותן מיד. לכן, הן אינן מצריכות עבודה קשה ושמירה מעבר למה שממילא העיניים שלכם דורשות.

עדשות ראייה חודשיות

עיניים הוא תחום יקר, אין מה לעשות. הטיפול יקר, המשקפיים עצמם יקרים וגם העדשות לא תמיד זולות. נכון שלכל אחד ואחת יש את מחשבון שלו שהוא מחליט מה זול או מה יקר בשבילו ועל זה אין ויכוח.

אם יש יתרון גדול בעדשות הרב פעמיות, החודשיות והקבועות הוא שבהחלט זה מקל על ההוצאה. עדשות ראייה חודשיות מוחלפות אחת לחודש (ישנן כאלה גם ליותר מחודש) ולמי שמסתדר או מסתדרת עם עדשות הראייה הן בהחלט פתרון נפלא.

כמה דברים שכדאי לזכור לפני רכישת עדשות ראייה

אם יש משהו שאנחנו הישראלים אוהבים לעשות, במודע או לא במודע – הוא להתייעץ ולבדוק. הפחד שנצא פראיירים או הפחד מהטעות מביאה אותנו הרבה פעמים להתעסקות במה שטוב לאחרים ולאו דווקא טוב בשבילנו.

עיניים זה איזור עדין ולכן כל בחירה של עדשות שאתם בוחרים, רצוי וכדאי להתייעץ עם מומחים שיעזרו לכם לבחון את העדשות וסוגיהן אשר יתאימו בשבילכם. אין זה משנה מה האחר רכש, כי לאף אחד אין את העיניים שיש לכם.

ועם מי מדברים? על טיול לחו״ל ומסעדות, מתייעצים עם כולם. התייעצות בנוגע לעיניים – רק אופטומטריסט מומחה. 

הוסף תגובה