סושי: כיצד לבחור מסעדה מוצלחת?

אנשים רבים נוטים לאמר שהם לא אוהבים סושי. כאשר שואלים אותם כמה שאלות, מגלים לרוב שהם ביצעו הזמנת סושי במקומות לא טובים, ומכאן נובעת הסלידה שלהם מהמאכל המשובח הזה. זה עצוב לחשוב על כך שאנשים רבים לא יכולים להנות מאכילת סושי בגלל שהייתה להם חוויה ראשונית רעה.

מסעדת סושי או בר סושי גרועים ניתן לזהות בדרך כלל על ידי חוסר הניקיון של המסעדה והמטבח, התיבול המוגזם וההכנה הלא מספקת של הדגים. כל הדגים שוחים בים, אבל לא כל הדגים מתאימים להכנת סושי, משום שהדרך בה מטפלים בדג- החלר מהרגע שהוא יוצא מהמים ועד שהוא מגיע אל הצלחת שלנו- משפיעה על האיכות שלו ועל טעמו.

אנשים אשר ביצעו בעבר הזמנת סושי במקום כזה, עלולים לחשוב שהטעם הרע של הסושי שהם אכלו הוא הטעם הקבוע של סושי בכל מקום, ואין פלא אם כך שהם משוכנעים בכך שאינם אוהבים סושי. כדי להמנע מטעויות כאלו כאשר אתם רוצים לבצע הזמנת סושי, תוכלו לעקוב אחר הצעדים הבאים:

ראשית, אכלו רק במקום הטוב ביותר שתוכלו למצוא. במסעדות סושי, המחיר לא תמיד משקף את האיכות, אז אל תתפתו לבצע הזמנת סושי במקום מסויים רק משום שהוא מעט יקר יותר או זול יותר. התייעצו אם אנשים המרבים באכילת סושי, וקבלו מהם המלצות על מקומות טובים.

שנית, נסו לדבוק במקום אחד או שניים, ולבצע רק הזמנת סושי רק בהם. לקוחות קבועים זוכים לקבל טיפים מהשף, והוא ידאג להמליץ לכם על הסושי הטוב ביותר שיש לו באותו הרגע.

שלישית, כאשר אתם רוצים לבצע הזמנת סושי, נסו לבדוק האם הטבחים הם באמת יפניים. כמובן שכל אחד יכול ללמוד להכי סושי מעולה, אך טבחים יפניים מביאים עמם מאות שנים של מסורת הכנת סושי אשר טבועה בהם עוד מבטן אימם.

כאשר הגעתם למסעדה או לבאר ואתם עומדים לבצע הזמנת סושי, הנה כמה סימנים שיעזרו לכם לדעת אם הגעתם למקום טוב: הדגים ופירות הים מוצגים לראווה לעיניי כל (כלומר- הם טובים וטריים) ; הדגים ופירות הים שבתצוגה נראים עסיסיים ורטובים משהו, ולא יבשים ומצומקים ; המסעדה לא נוקטת בשיטות שיווק אגרסיביות כמו "אכול כפי יכולתך"- שיטות אלו אינן הולמות הזמנת סושי! ; התפריט מציע הזמנת סושי מכל הסוגים והגוונים- ברולים או על מצע אורז, עם אצות בפנים או בחוץ, בגדלים שונים וכדומה ; התפריט מכיל מרכיבים מסוגים רבים, והדגים נעשים במגוון צורות- טיגון, בישול, אידוי, החמצה וכדומה ; השף והמלצריות מכירים סוגי סושי רבים ומגוונים, ויודעים להמליץ לכם על המנה המתאימה עבורכם- מבלי שיצטרכו להציץ בתפריט שלכם כדי להבין על מה אתם מדברים ; האורז הנמצא בתוך כל רול של סושי הוא לא חסר טעם, אלא בעל ארומה וטעם עדינים ; המלצרים אינם לוחצים על הסועדים להזמין רולים גדולים יותר או יקרים יותר רק כדי להגדיל את הטיפ שיקבלו בסוף הארוחה, אלא ממליצים לכל סועד על המנה המתאימה ביותר עבורו.

אם הצלחתם למצוא את כל התנאים הכתובים למעלה, מזל-טוב! זה אומר שמצאתם מסעדת סושי מהסוג הטוב ביותר, ואתם יכולים לבצע בה הזמנת סושי בלב שלם.

הוסף תגובה