סי וי. פול: טיפים עבור פרסום משרות!

סי וי. פול: טיפים עבור פרסום משרות!

האפשרות לפרסם משרות ומודעות דרושים באתרי אינטרנט חוסכת זמן וטרחה עבור בעלי עסקים. מעסיקים מכל רחבי הארץ יכולים בלחיצת כפתור לבצע פרסום משרות לתפקידים בכירים או זוטרים, לגייס עובדים חדשים ולרענן את מצבת כוח האדם. עם זאת, הניסיון שלנו ושל חברות דומות מגלה שלא תמיד המעסיקים יודעים במה להתמקד כאשר הם מפרסמים מודעות מן הסוג הזה.
הדבר החשוב ביותר בעת פרסום משרות הוא לדייק בניסוח. זה אולי נראה מובן מאליו, אך המון מעסיקים מנסים לחסוך זמן ולכן מפרסמים מודעות דרושים גנריות. כתוצאה מכך, הם גם מקבלים המון טפסים לא רלוונטיים של קורות חיים ולכן למעשה משלמים ביוקר. דרך אינפו סנטר, סי.וי.פול, דרושים או גופים נוספים שעוסקים בגיוס עובדים, אפשר כמובן לחסוך את הזמן הזה על ידי פילוח נוח של דורשי העבודה הרלוונטיים, אך עדיף בכל מקרה לדייק באופן שבו מנסחים את מודעות הדרושים.
בפועל, פרסום משרות מדויק כולל למשל התייחסות מפורטת לתנאי הקבלה הנדרשים. במקום להסתפק בהתייחסות למספר שנות הלימוד או סוג הרישיון למשל, כדאי לציין האם יש צורך בניסיון, מהם תנאי העסקה, מהם שעות העבודה, כיצד נקבע השכר, הטבות מיוחדות וכן הלאה. ככל שמשקיעים יותר מלל בתוך פרסום משרות באתרי אינטרנט, כך מקצרים את משך הזמן שעובר מרגע תחילת הגיוס ועד תחילת העבודה.
האם המועמד שלך יודע למי לפנות?
המומחים שלנו מספרים שמעסיקים רבים בכלל לא טורחים להשאיר פרטי פניה מדויקים עבור דורשי העבודה שהם מחפשים. במילים אחרות, נראה שיש מעסיקים שמשקיעים זמן וכסף בנושא של פרסום משרות באתרי אינטרנט – אך לא בכל מה שקשור ליצירת הקשר. זו הסיבה לכך שמועמדים עלולים לשלוח קורות חיים לכתובת מייל לא תקינה, להתקשר למספר טלפון שגוי או לנסות להגיע לכתובת שאינה קיימת.
בסופו של דבר, מעסיק שמפרסם מודעות דרושים ורוצה להגיע דרכן אל קהל היעד הכי רלוונטי עבורו צריך לזכור שאין לו הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. פרסום משרות על בסיס מודעות דרושים אמור לייצג במובן מסוים את העסק, את התדמית ואת המוניטין שלו. מהבחינה הזו, מודעת דרושים היא כמו כרטיס ביקור של העסק וצריך להשקיע בה בהתאם.
השקעת זמן ומשאבים בפרסום מודעות דרושים מאפשרת לעסק לצמוח ולגדול. אם מעסיקים רוצים לדאוג לפרסום נכון של משרות בתחומים ובתפקידים שונים, עליהם לנסח במדויק את המודעה וללמוד מהניסיון של אחרים ושל המקצוענים בתחום.

*כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתכוון לשני המינים.
*הכותבת היא דניאל ביטון, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, סי וי.פול 
החברה מציעה את שירותיה למעסיקים ומועמדים בתהליכי איתור, גיוס וניהול עובדים.

מחפשים עבודה? מוזמנים לקרוא את המדריך: איך תמצאו עבודה בקלות בישראל?

הוסף תגובה