עוגות חתונה – לשדרוג האירוע

יש מאכלים שאף ארוחה אינה שלמה בלעדיהם לא כל שכן כאשר מדובר באירועים מיוחדים. קחו למשל את החתונה. הרי אם נהיה כנים עם עצמנו, מה שמעניין אותנו, פרט לטקס החופה כמובן, הוא האוכל. ולאחר שאכלנו את המנה העיקרית, מה מתחשק לנו? נכון, משהו מתוק. משהו כמו עוגה. עוגות חתונה הן תמיד אחד משיאי האירוע, שיא שכולם מצפים לו. עוגות חתונה הפכו כבר מזמן לסמל הלא רשמי המרכזי של ערב החתונה. ופריסת העוגה כמוהה כתקיעת כף החותמת את העיסקה.

נכון שיש עוד אספקטים אחרים חשובים שצריך לחשוב עליהם כשמתכוננים לחתונה אבל אין ספק שהכתר של הערב הכה מיוחד שייך למלכות ללא עוררין – עוגות חתונה. עוגות חתונה יכולות להיות פשוטות או מורכבות, קלאסיות או חדשניות. בשורה התחתונה, עוגות חתונה נשארות נושאות הדגל של אירוע החתונה.

עוגות חתונה והקסם של הערב

כולם אוהבים מאכלים מתוקים ומה יותר כייפי, מתוק ומיוחד מאשר עוגות חתונה. הקשם של עוגות חתונה הוא כה גדול עד שבזמן הכנסת אותו מאפה בצקי לרחבת האולם, נופל הס על האורחים והאווירה מתמלאת הוד והדר. וכמו בסרטים את הלב של כולם ממלאת שאלה אחת ויחידה, מי יקבל את הפרוסה הראשונה. פעמים רבות עוגות חתונה הן כה מעוצבות עד כי הלב של כולם מחסיר פעימה כאשר להב הסכין מתקרבת את הקרם של העוגה.

נכון. בסופו של דבר העוגה היא בסך הכל עוד חתיכת בצק. בצק, ביצים וסוכר. ובכלל, יותר מדי קלוריות ופחממות. בוודאי שלא דבר לשומרי המשקל שבינינו. אך מי יכול להתחרות עם עוגות חתונה? הרי בשביל מה אפינו אותה והשקענו בה כל כך הרבה רגש ומחשבה? עוגות חתונה הן מסמר הערב וסמל לאירוע החגיגה.

הוסף תגובה