עוגת חתונה מעוצבת

 

החלטתם להתחתן, נהדר. בחרתם אולם, בחרתם צלם, הרכבתם רשימת אורחים ואפילו דאגתם להתאים את צבע המפיות לצבעי אולם האירועים. נדמה לכם שדאגתם להכל, לכל הפרטים הקטנים. אבל לא שכחתם משהו? בין כל המאכלים שחשבתם עליהם, חשבתם על מנות ראשונות, חשבתם על מנות עיקריות ויש מישהו שדואג לאלכוהול. אבל מה עם עוגת חתונה?

זוכרים את שיר הילדים על העוגה? להזכיר לכם? בבקשה. "אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי עוגה" והפזמון חוזר. הרי חגיגה לעולם לא תהיה שלמה בלי עוגה. ואירוע חתונה בלי עוגת חתונה?

אז הנה כמה סיבות למה חייבים שתהיה עוגת חתונה בחתונה שלכם:

  1. החתונה תימשך כמה שעות טובות לפחות והמקום שלכם, ומה לעשות, עיקר האירוע הוא האוכל ולא טקס הנישואין ושבע הברכות. עוגת חתונה היא ההזדמנות שלכם גם להיות במרכז העניינים וגם לשוב ולשתף את הקהל ברגע טעים.
  2. עוגת חתונה מוסיפה סוכר מתוק לחוויה. אפשר כמובן להסתפק בלי אבל מי לא רוצה בסוף הארוחה משהו מתוק?
  3. כי אף פעם אין מספיק תמונות טובות. עוגת חתונה היא חגיגה של צבעים ועיצוב והיא תמיד מצטלמת נפלא.
  4. עוגת חתונה היא גם קרוב לוודאי הדבר הראשון שבאמת תזכו לטעום ולהכניס לפה במהלך כל האירוע, ואם כבר לאכול, אז משהו כייפי ומתוק.
  5. עוגת חתונה מעוצבת בטעם אישי. בסופו של דבר, יש מעט מאד נקודות במהלך אירוע החתונה שבו יש לכם אפשרות להשפיע ולהוסיף משהו ייחודי ואישי. עוגת חתונה אפשר לעצב ולשב בה מאפיינים ואלמנטיים שיחודיים רק לכם.
  6. עוגת חתונה, בשביל החוויה. עוגת חתונה היא מה שהאורחים שלכם יזכרו מהחתונה. ואם כבר לזכור, מה יכול להיות טוב יותר מזיכרון מתוק של עוגת חתונה?

הוסף תגובה