ערב גיבוש לעובדים עם שייט באילת – היכן לשים דגש?

מחפשים רעיון מקורי לערב גיבוש לעובדים באילת או פעילות לעובדים מצטיינים? שייט באילת יהיה בחירה אידאלית. השייט יעניק לעובדים חוויה מגבשת מאוד מיוחדת, ילמד אותם מהי עבודת צוות ויחזק את הזיקה שלהם אל מקום העבודה. העיר אילת מארחת בכל שנה כנסים מקצועיים רבים, אם צוות העובדים של המשרד צפוי להשתתף בכנס מקצועי בעיר אין כל סיבה שלא לשלב יחד עם הכנס גם פעילויות גיבוש לעובדים.

 

מה כוללת חבילת השייט?

את חבילת השירותים אותם תקבלו במהלך השייט תוכלו להרכיב בעצמכם תוך התייעצות עם הצוות המקצועי. חשוב להדגיש כי כל שייט באילת מחייב נוכחות של אנשי צוות היאכטה, ישנה חובה לנוכחות של סקיפרים מוסמכים על הסיפון במשך השייט כולו. השירותים הנלווים אל חבילות שייט באילת הם שירותים קייטרינג הכוללים ארוחות ושתייה, שירותי בידור ומוזיקה, הפעלות קבוצתיות, אפשרות לפעילויות ספורט מים ועוד. אם יש לכם רעיון מיוחד לפעילות אותה תרצו לקיים על הסיפון כדאי להתייעץ עם הצוות.

איך להרכיב את המסלול?

שייט באילת ניתן לקיים בכמה מסלולים, השייט מתרכז במפרץ אילת כאשר ישנם מסלולים ארוכים יותר ומסלולים ארוכים פחות. תהיה לכם אפשרות לתאם יום שלם של שייט ושהייה משותפת על הסיפון או לחילופין שייט קצר יותר. את המסלול נמליץ גם כן להרכיב יחד עם הצוות, נשמח להכיר לכם את פינות החמד הנסתרות במפרץ, את שמורות האלמוגים היפות ושאר אזורים מדהימים.

תוספות ואטרקציות מיוחדות

א.      שירותי קייטרינג באיכות משתנה, ישנה אפשרות לשלב שייט באילת עם מזנון ארוחת בוקר פשוט, ארוחת בשרים על האש וגם ארוחות שף מעודנות.

ב.      הפעלות קבוצתיות מקצועיות לגיבוש קבוצות עובדים.

ג.       אטרקציות מצב רוח טוב כמו חידונים, משחקי חברה, רקדנים או קריוקי.

ד.      ספורט אקסטרים ימי. 

הוסף תגובה