פתרון לכאבי גב – נמצא בהשיג ידך

אנשים רבים ברחבי העולם כיום סובלים מכאבי גב. כאבים אלו נגרמים בעיקר בשל לחץ המופעל על עמוד השדרה בשל עמידה ממושכת, ישיבה ממושכת או פעילות מאומצת. אורח החיים המערבי מעודד היווצרות של כאבי גב בשל הישיבה הממושכת אשר כל אחד מאתנו נדרש לה בעבודה או לחילופין העמידה הממושכת. אך מה ניתן לעשות בעניין? התשובה לכך היא די פשוטה. פתרון לכאבי גב נמצא בהישג יד.

חגורת גב

הבנו כי כאב הגב נגרם בשל לחץ השורר בין החוליות השונות של עמוד השדרה אשר משפיע גם על הגב התחתון. זאת אומרת, כי כדי למנוע לחץ זה, עלינו לסייע לעמוד השדרה שלנו ולתמוך בו בעזרת התקן חיצוני. חגורת גב מספקת את המענה האולטימטיבי לכך. כאשר את לובש חגורת גב למעשה את נותן לגוף תמיכה חיצונית ובכך הלחץ בין החוליות בעמוד השדרה יורד.

חומרים פעילים ומגנטים

כיום חגורות הגב לא מסתפקות בלהיות אלמנט תמיכה בלבד ומעניקות פתרוןלכאבי גב גם באמצעות מגנטים וחומרים פעילים שונים אשר נבדקו והוכחו כיעילים להמרצת שרירים, להפחתת כאבים ולהמרצת מחזור הדם. מגנטים מסוימים בתצורות הנחה מסוימות ידועים כעוזרים בתחום כאבי השרירים, אך חומרים פעילים אשר מגיעים מהטבע גם הם בעלי סגולות דומות ואף טובות יותר.

איך חומרים פעילים עובדים?

כאשר הנכם לובשים את חגורת הגב עם החומר הפעיל, מתרחש דבר מופלא. החומר הפעיל משפיע על גופכם ומתרחשת העברת יונים בין חומר אחד לשני. כלומר בין החומר הפעיל לגופכם. כפי שאתם יודעים ממקומות אחרים לא חייב להיות מגע ישיר בין החומר המטפל לעור, אלא הדבר יכול להתרחש גם בחציצה, אך בקרבה מספקת. מיקום חומר פעיל בנקודות חשובות בעצם מאיץ את תהליך ההחלמה ומונע כאבים גם כן.

מה הפתרון

 

פתרון לכאבי גב ידוע עכשיו גם לכם והוא נמצא במרחק קצר מאוד מהישג ידכם ומשיפור חייכם. דמיינו לכם חיים ללא התעסקות בגב ועם שרירים נמרצים ואנרגיות חיוביות. הזמינו עוד היום חגורת גב עם חומר פעיל והידהמו מהתוצאות המהירות.

הוסף תגובה