קייטרינג – בחירה נכונה

תחום הקייטרינג בישראל אינו קופא על שמריו. היום ניתן למצוא חברות קייטרינג רבות צצות ונעלמות כלא היו. אז כיצד נוכל לעשות את הבחירה הנכונה ולבחור חברת קייטרינג אמינה ואיכותית? 

בחירת קייטרינג מתאים לאירוע היא לא רק החלטה חשובה שתשפיע על הנאת האורחים אלא גם אחת ההחלטות העיקריות מבחינה כלכלית. כדי לבחור בחברת הקייטרינג יש צורך בצעד מקדים של בחירת מקום האירוע.

האוכל עצמו אמנם חשוב אבל מה יקרה אם הוא יגיע לאורחים באיחור? או קר? לחברות קייטרינג שונות ניסיון שונה וצוות שונה. חלקן בעלות ניסיון באירועים בטבע שמצריכים הסתגלות לתנאי שטח קשים, בדרך כלל ללא שום מטבח מסודר, וחלקן האחר נוהגות לעבוד באירועים גדולים מאוד של אלפי אנשים ויותר.

התאמת הקייטרינג לקהל המוזמנים תעזור לכם לקטוף מחמאות על האוכל שהיה באירוע שלכם.
ממולץ לוודא שחברות הקייטרינג יתאימו לסוג האירוע. לא נזמין חברת קייטרינג המתמחה באוכל מסויים כגון אוכל גורמה לפיקניק של משפחות עם ילדים, ומאידך, חברת קייטרינג המתמחה באוכל אקזוטי לאירוע כשר המשתתפים בו גם חובשי כיפה.

לאחר שאתם יודעים את מיקום האירוע תתחילו לפנות לחברות הקייטרינג האפשריות ובקשו הצעת מחיר לפי כמות האורחים הצפויה. איך תדעו כמה אורחים באמת יגיעו בסופו של דבר לאירוע? בהנחה שלא שלחתם הזמנה לכל מי שהכרתם אי פעם נהוג להפחית כעשרים אחוז ממספר המוזמנים כדי לדעת מה יהיה מספר האורחים בפועל. חברות הקייטרינג נוהגות לעיתים להפחית מהצעת המחיר בהתאם לכמות האורחים (יותר אורחים שווה פחות כסף עבור הארוחה של כל אורח), לכן חשוב שתדעו שאם תפריזו בכמות האורחים ותתקנו בהמשך ייתכן ותאלצו בכל זאת לשלם סכום שהוא לא רחוק מהסכום המקורי עליו סוכם.

אז שיהיה במזל ובהצלחה!

הוסף תגובה