קייטרינג לאירועים – טיפים לאירוע מושלם

אנחנו מתכננים את האירוע שלנו. אנחנו משקיעים הרבה מאוד זמן, כסף ומחשבה. בלי ספק אנו רוצים שזה יהיה האירוע הכי מוצלח, אירוע שידברו עליו עוד הרבה גם אחרי האירוע.

נתחיל להתעניין אצל חברים ומכרים שעשו אירוע לאחרונה. נשמע חוות דעת על אולמות, גני אירועים, חברות קייטרינג שיש עליהם המלצות, נתכן את כשרות האירוע, באם זהו קייטרינג חלבי או שמא קייטרינג בשרי. אם החלטתם לשנות מעט ולקחת קייטרינג חלבי יש לברר האם האורחים שלכם מתחברים לזה. עם קייטרינג בשרי אף פעם אין בעיה.

בחברת הקייטרינג, נדאג להבין מה מידת הכשרות שלהם, האם קייטרינג כשר בהכרח אומר כי חברת הקייטרינג מחזיקה תעודה והאם היא בתוקף. האם לאולמות יש ביטוח על נזקים שחלילה לא יקרו?

מומלץ מאוד לקבוע פגישת טעימות, ובשום אופן לא להזמין חתול בשק. בפגישת הטעימות יציעו לכם ממגוון המנות המומלצות,כדאי ומומלץ מאוד לקנות אוכל מוכן לשבת וכך תוכלו להתרשם ולהחליט בנחת עם כל בני המשפחה האם האוכל לטעמכם

לאחר בירור ראשוני, בקשו לבקר את מטבח הקייטרינג בעבודה, שימו לב לתנאים הסניטריים במטבח. בדיקת הדברים הללו הם דברים מאוד חשובים שיש להקפיד עליהם, הדבר ייתן לכם שקט נפשי לדעת שהאוכל נקי וטרי.

חשוב מאוד למצוא אולם או גן אירועים שלא יהיה רחוק מאוד מאזור מגוריכם כדי לא להכביד על האורחים, אסור בתכלית האיסור להעניש את האורחים אשר מכבדים אתכם ובאים ולכן צריך  להשתדל לגרום להם לנוחות.

בקשו לראות אירוע בפעולה, שימו לב איך המנות מוגשות האם הן תואמות למה שהראו לכם בטעימה הראשונית. יכולים לתת לכם לטעום דבר אחד ולהגיש לכם באירוע דבר שני.

יש להקפיד ולוודא שמה שהובטח יקויים.

הוסף תגובה