קליפים לבר מצווה – כשאומנות וטכנולוגיה נפגשים

היום , יותר מתמיד , קליפים לבר מצווה הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע מוצלח. כולנו ראינו אחד כזה : עוד סרט עם תמונות מתגלגלות , עוד קליפ "יום בחייו"…. מדוע שלא תפיקו סרט לבר מצווה שונה ? סרט לבר מצווה שעוד אף אחד לא ראה? כאן , נכנסים המקצוענים האמיתיים , ויש להם הרבה לחדש לכם.

קליפים לבר מצווה – אז מה חדש ?

מה דעתכם על סרט עלילתי ? שבו כל המשפחה משתתפת בדיוק כמו בסרט קולנוע אמיתי ? או שאולי סרט אקשן עטור אפקטים וויזואלים תלת מימדיים? או אפילו סרט חיים שכאלה , שכולו מצולם באולפן וירטואלי ממוחשב? קליפים לבר מצווה יכולים להיות כאלה , ואפילו יותר מזה.

קליפים לבר מצווה – איך בוחרים ?

 

חשוב לדעת שהיום , אצל המקצוענים בתחום , יש היצע גדול של סגנונות ואפשריות ,  וכל אחד יכול לבחור בדיוק את הסוג המתאים לו.  הבחירה תלויה במספר גורמים כמו סוג האירוע , הקהל , אופי הילד , המשפחה ועוד. איש מקצוע אמיתי שמבין בתחום , ידע להתאים קליפים לבר מצווה לכל משפחה ומשפחה.

קליפים לבר מצווה – זה נשמע מסובך ?

אז זהו.. שלא !  כשאתם פונים לסטודיו שעובד המון שנים בתחום הפקת קליפים לבר מצווה , אתם למעשה נכנסים "למסלול" מתוכנן וידוע מראש. אתם מקבלים "מתווה",  שבו למעשה הולכים איתכם יד ביד, ובכל שלב אתם יודעים היכן אתם נמצאים בתהליך , ומהוא  השלב הבא : כתבת התסריט , ימי הצילום , הכנות , העריכה , ההגהה וכו'.

קליפים לבר מצווה – מדוע זה חשוב ?

אז עשיתם אירוע , הבאתם תקליטן טוב , אוכל טוב , אולם מדהים.. כל זה טוב ויפה , אבל.. איפוא התוכן ?בדיוק פה הפקת קליפים לבר מצווה נותנים את הערך המוסך לאירוע שלכם.  ומניסיון , כאשר תפיקו סרט טוב , האורחים שלכם יתקשרו אליכם , ולא ידברו על האולם/האוכל/התקליטן , אלא ידברו אך ורק על דבר אחד… על הסרט שהפקתם!קליפים לבר מצווה , זה עניין למקצוענים אמיתיים.   אז שיהיה בהצלחה ו.. נתראה בסרט הבא !

הוסף תגובה