קריוקי? זה לשיר בציבור

זה כיף שיש מה לחגוג. יש אנשים שרק מחפשים אחר סיבה למסיבה ומזמינים חברים קרובים ובני משפחה לחגוג את סיום התואר, קבלת הרישיון או עמידה במבחני הלשכה של עורכי דין. בינינו, הסיבה אינה העיקר אלא האנשים שמחבקים באהבה גדולה ומפרגנים עבור הצורך להתגבש יחדיו ולחגוג. מתי לאחרונה יצא לכם לשיר בערב קריוקי או ללכת למסיבה של החברה בה אתם מועסקים רק על מנת לגלות כי אתם נמצאים בעיצומו של ערב שירה בציבור?

 

משהו יוצא דופן ומרגש

כמה פעמים כבר אפשר לחגוג ערב של מסיבה משפחתית או ערב של מסיבה עם קולגות מן העבודה ולהזמין את אותן הפעילויות שכבר די חוזרות על עצמן ומשעממות את כל האורחים שמגיעים אל החגיגה? יוצא שאורחים מגיעים אל מסיבה שנראית כמו חגיגה בשידור חוזר מבלי האפשרות לצאת החוצה ולהתקדם אל דברים חדשים. אם טרם יצא לכם להיות במסגרת של ערב שירה בציבור עם חברים או אפילו לבדכם, אין לכם מושג עד כמה מדובר באירוע ששובר את השגרה ומרגיש כמו חזרה הביתה לאחר זמן רב מחוץ לבית.

 

לשיר באופן מודרני עם הציבור

החיים המודרניים מספקים לנו שלל של דרכים חדשות לביצוע של פעולות ישנות, ולכן אין זה פלא לראות כי ישנן פעילויות וותיקות כמו שירה בציבור אשר מותאמות אל הקהל המודרני ועדיין מאפשרות את החיבור בין קהל צעיר יותר לבין משהו שהסבים והסבתות של רובינו היו אוהבים לעשות.

שימוש במיקרופונים אלחוטיים, צדי לד רחבים, ציוד שמע חזק ואיכותי ושירים עכשוויים שכל הצעירים אוהבים לשמוע וגם לשיר בקולי קולות עם כל יתר הציבור שהגיע אל החגיגה. יש כאלה שיקראו לזה קריוקי, אבל נראה כי מדובר בשירה בציבור מודרנית.

הוסף תגובה