רפידות לנעליים נגד ריח – העתיד כבר כאן

בארצנו הקטנטונת והחמה פורחת לה תופעה לא ממש נעימה. ריח מהרגליים ומהנעליים היא תופעה אשר מוכרת לרבים מן הישראלים. רבים מנסים להילחם בתופעה, אך ללא הועיל ומשתמשים בעשרות תכשירים שונים אשר בדרך כלל לא מספקים את התוצאה הנחשקת. אך העתיד כבר כאן והוא בא לעזור לנו בנושא. רפידות לנעליים נגד ריח, יספקו את הפתרון המושלם בשילוב עם עוד כמה צעדים קטנים.

מהו מקור הבעיה

כדי להבין כיצד יש לטפל בבעיה עצמה, ראשית יש להבין את מקור הבעיה. הריח אשר בוקע לנו מרגליים או מהנעליים מקורו בהתרבות חיידקים על כף הרגל שלנו. כף הרגל שלנו והידיים שלנו הם המקומות עם צפיפות בלוטות ההזעה הגבוהה ביותר בגוף כ-125 אלף בלוטות זיעה. כאשר אנו סובלים מהזעת יתר או סתם מהזעה מוגברת למשך תקופה, גם הרגליים שלנו מזיעות והרבה. בתוך הנעל ישנם תנאים אידאליים להתרבות של חיידקים, הסביבה הינה מוגנת משמש, חמימה ולחה מהזעה שלנו. לכן החיידקים מתרבים שם ואנו סובלים מהתוצאות. אז איך ניתן למנוע זאת?

רפידות העתיד

אז אנו בעצם צריכים למנוע את התרבות החיידקים. אז הצעד הראשון הוא החלפת הרפידות של הנעליים ברפידות חדשות ומתוחכמות אשר מטרתן היא להילחם בתופעה המפריעה. רפידות לנעליים נגד ריח מורכבות מכמה שכבות שמטרתן הינה להילחם בתופעה. הראשונה הינה שכבת כותנה, אשר מטרתה להעניק אוורור ולספוג זיעה מכף הרגל, השכבה השנייה הינה שכבת פחם פעיל אשר מטרתה לנטרל את הריחות ואת החיידקים והשכבה השלישית הינה שכבה מעולה של חומר סופג זעזועים אשר יעניק לכם תמיכה מצוינת.

צעד אחד ועוד כמה צעדים

 

כמובן, עם רפידות לנעליים נגד ריח אתם תרגישו בשינוי. אך כדי לעקור את התופעה מן היסוד. השתמשו גם בטיפים הבאים: רחצו את הרגליים שלכם מספר פעמים ביום עם סבון כדי לחטא אותן ולמנוע היווצרות של חיידקים, השתמשו לפחות פעם ביום באמבטיית מלח אשר מטרתה ליבש את העור ואת בלוטות הזיעה וכמובן היו רגועים, כי רוגע מונע הזעה מרובה.

הוסף תגובה