שובו של נתניהו לשלטון הוא קטסטרופה.

שובו של נתניהו לשלטון הוא אסון לאומי וחברתי. כמי שמואשם במסגרת של שלושה תיקים ושוחד,מרמה והפרת אמונים הוא יעשה הכל כולל מעילה בתפקידו כראש ממשלה כדי להציל את עצמו מאשמה בגין תיקיו.

נתניהו גורר את חבריו למפלגה ולקואליציה לעשות הפיכה שלטונית כדי למלט את נפשו מהמשפט.

נתניהו באופיו נוכל ונהנתן, וקודם כל הוא מנסה להפיק תועלת אישית חומרית מעצם תפקידו הרם. את עושרו הוא עשה במסגרת קשריו עם חבריו המולטי מיליונרים. הוא הגיע להון בן מאה מיליון שקל והכל במסגרת של קשר הון- שלטון. כל אותם אלה שהרעיפו עליו כספים ציפו ועודם מצפים שהוא יצ'פר אותם על חשבון הכסף הציבורי.

נתניהו הוא קללה חברתית ולאומית ולאורך תקופת שלטונו הוא גרם נזקים לאומה ולחברה הישראלית. נהנתנותו היא אומנותו כולו זיוף אחד גדול. חוץ מלדבר מאקסנט אוקספורדי באנגלית מצועצעת הוא לא מסוגל לעשות כלום. כל משפחתו גוררת אותו לעוד החלטות לאומיות מוטעות, וכולה רודפת נהנתנות בצורה הכי חזירית שיש שסיפור השמפניה והסיגרים זה רק מרכיב קטן בסיפור.

כל המשפחה המושחתת הזו מנסה להפיק את התועלת המקסימלית מהיותה בראש הפרמידה השילטונית. איפה כל אותם ראשי ממשלה צנועים עד כדי סגפנות, ואיפה נתניהו? איפה בן גוריון,אשכול,בגין ושמיר? ואיפה הוא אותו נתניהו אשר יצחק שמיר הגדיר אותו בצדק "מלאך חבלה".

הציבור שבחר בו לשלטון יגיע ביום מן הימים למסקנה שהוא שימש בגדר של ציבור שוטה שאפשר לנוכל מדופלם להגיע לשלטון ולהנות ממנעמיו. מדובר גם בציבור שנתניהו פגע בו שנתניהו היה שר אוצר בממשלתו של שרון. הוא לכאורה ייצב את הכלכלה אבל עשה זאת על ידי קיצוץ בקצבאות של משפחות מרובות ילדים. כאשר כיהן כשר אוצר הוא עסק בצורה סדרתית בהפרטת חברות ציבוריות לאנשים פרטיים במחירים שהם שווים פחות מערכם הריאלי. את חברת "צים" הוא נתן במתנה לאחים עופר,אותם אחים עופר קבלו גם במתנה את אוצרות ים המלח והעסיקו עובדים מסכנים בשכר זעום לסחוב שקי אשלגן על ראשם בחום הנורא וכאשר הם שבתו הביאו כנגדם עובדי חברת בטחון פרטית שהכתה בעובדים בשרשראות ברזל.

לסיפור זה קשור גם עורך דין אבי פילוסוף מנכ"ל החברה אשר לא נאות אפילו עם העובדים מחוץ לוילה היוקרתית שלו.

הועדה שהוקמה לצורך בחינת המכירה של "צים" הסיקה שנתניהו מחר את החברה הרבה למטה משוויה והוא ניזק על כך. מדוע הוא עשה את זה? זו לא שאלה רטורית. כדי לבצע את מכירת "צים" הוא סיכסך בין חברי הוועד שחלקם לא רצו במכירת החברה והרי הוא מומחה בגרימת סכסוכים ופלגנות אותו נתניהו מיודענו. הוא מומחה גם בהסטה, הוא מומחה גם בהכפשות אלה הם המומחיות שלו. בזה יש לו דיפלומה ומשום מה אומרים עליו שהוא אדם מוכשר, אבל כל מערך הכשרונות שלו בא לידי ביטוי בצד השלילי בלבד.

נתניהו הוא מכה יותר גדולה מכל מכה אחרת הכתובה בתורה. עד מתי הוא ומשפחתו ימאיסו לנו את החיים? הרי הוא שולט כמעט שנות דור במדינה. הוא יגרור את המדינה לאלי פחת וזאת בגלל וציבור בוחרים טיפש ונואל וחבריו מן המפלגה שחוששים פן הוא ייקפח אותם בקבלת ג'ובים. כי ככל שעומק הליקוק הפינכה של אותו איש ליכוד יותר עמוק כך גם חשיבות הג'וב יותר גדולה, אם כי דויד אמסאלם נוכח לדעת שזה לא תמיד בדיוק כך. אך קודם כל צריך את התו הירוק של ה"גברת", כך היא דורשת שיקראו לה, לא כמו נאוה ברק ושאר נשות ראשי הממשלה הקודמים וגם של הבן פרי הביאושים.

כאשר הוא נאלץ להעביר את השלטון לנפתלי בנט הוא ישב איתו לחפיפה מספר דק' כי לא היה לו מה להעביר. כמו כן הוא דאג לגרוס במגרסה מסמכים אשר יגלו את מה שעולל וחולל משנות שלטונו הארוכות.

כן, אז הוא חזר, וכך תעלוזנה בנות פלישתים ויעלוזו בני הערלים. אוי לאותו יום ארור שסימן את חזרת נתניהו ואת חסידיו השוטים לשלטון. אוי כמה אנחנו מתגעגעים ליאיר לפיד ואשתו המקסימה ליהיא.

הוסף תגובה