שמירה על הבית ממזיקים בעונת החורף

שמירה על הבית ממזיקים בעונת החורף

החורף לא מזוהה אצלנו עם הופעת חרקים, מזיקים ומעופפים לא רצויים, אבל דווקא זה מה שעלול לגרום להם להתפתח ולהתרבות – גם בבית וגם בחצר. אז מה עושים ועם מי אפשר להתייעץ? הנה כל התשובות

שירותי הדברה מיועדים לבעלי בתים, דירות ואנשים פרטיים בכל רחבי הארץ. עם זאת, הבעיה היא שבחלק מהמקרים הלקוחות לא מודעים לכך שהם זקוקים לשירותי הדברה ולכן הם גם לא מספיקים להקדים תרופה למכה. אחת העונות שבהן זה בולט במיוחד היא כמובן החורף.

רובנו לא רגילים להסתכל על החורף בתור עונה שיש בה מזיקים. בעוד הקיץ לדוגמא מזוהה אצלנו עם יתושים, זבובים ותיקנים, דווקא עונות המעבר או החורף לא תמיד מקבלות את תשומת הלב שמגיעה להן. זו כאמור טעות גדולה, כי דווקא בחורף המזיקים עלולים להתפתח ולהתרבות בלי שאף אחד יפריע להם. אז מה עושים? שומרים על הבית ממזיקים ובמידת הצורך גם מזמינים שירותי הדברה מקצועיים.

כך תמנעו ממזיקים להגיע אליכם הביתה בחורף

הנה לדוגמא כמה סוגי מזיקים שעלולים להגיע אליכם הביתה בעונת החורף ומה שאפשר לעשות כדי להתמודד איתם בצורה יעילה:

נמלים – נמלים מופיעות אצלנו בבית כי הן מחפשות מקום חם להסתתר בו. הדרך לשמור על הבית היא להקפיד על היגיינה, לנקות באופן יסודי את כל המשטחים והפינות, לסגור מזון בכלים אטומים ועוד.

עכברים – מצד אחד, עכברים לא משגשגים בחורף כי המחילות הקרות והרטובות לא מאפשרות להם למצוא מנוחה. מצד שני, הבית החם שלנו הוא המקום שבו הם יכולים לבחור בתור אלטרנטיבה וגם הצפת התשתיות בעונת הגשמים לא ממש עוזרת. אז כדי להרחיק אותם, מאוד חשוב לאטום את כל הסדקים והפתחים, כולל בארונות או באזורים נסתרים.

תיקנים – התיקנים נפוצים בקיץ אבל עלולים להגיע גם בחורף. כדי להרחיק את התיקן הגרמני שהוא השכיח ביותר, אפשר לפזר מלכודות דבק ובמידת הצורך להזמין מדביר מוסמך. כמו כן, יש לשים לב בעיקר לנוכחות של תיקנים בתוך ארגזים או קרטונים שמגיעים אלינו במשלוח.

איך בוחרים שירותי הדברת מזיקים לחורף?

הקפדה על ההנחיות השונות לא באה על חשבון הזמנת שירותי הדברת מזיקים אחת לתקופה מסוימת. התדירות המומלצת היא לבצע הדברת מזיקים כל חצי שנה או מקסימום שנה, למעט מקרים שבהם לא תהיה לנו את הפריבילגיה להמתין – כמו למשל אם חלילה ראינו נחש בחצר או עכבר במרפסת.

החדשות הטובות הן שמשתלם יותר להזמין שירותי הדברת מזיקים בצורה תקופתית וקבועה, מאשר להמתין עד שהחרקים או המכרסמים יופיעו. כאשר מתייעצים עם מדביר מורשה ומיומן, מרכזים את כל הדרישות תחת קורת גג אחת ומגדילים את הסיכוי להתאמת פתרון ההדברה לצרכים שלנו ולמאפייני המזיקים שאיתם אנו נאלצים להתמודד.

הוסף תגובה