שמירה על חיוך יפה ובריא

השיניים של האדם הינם דבר חשוב אשר בעזרתו אנו לועסים את האוכל וגם נהנים מן הפעולה של האכילה עצמה. מן הרגע בו השיניים נכנסות אל החיים שלנו הן בעלות תפקיד חשוב מבחינת האכילה והמראה של הפנים שלנו כאשר הוא אסתטי כאשר השיניים נקיות ויפות. ברגע בו מזניחים את הטיפול בשיניים נפתח פתח לאין ספור של צרות שלא רק מכאיבות לפה אלא גם מכאיבות מאוד בכיס. עקבו אחר הפעולות הללו, על מנת להימנע ממצבים מורכבים של השתלת שיניים באשדוד לאחר שאלה שהיו לכם במקור כבר נשרו.

 

סיבות חשובות להכיר את הטיפול הנכון בשיניים שלכם:

  1. בצעו צחצוח נכון של השיניים למשך של שתי דקות, מידי יום, פעמיים ביום. הקפידו שלא לצחצח בצורה קשיחה על מנת שלא לגרום למצב של פציעת החניכיים ויצירה של נסיגה שלהם.
  2. גשו אל השיננית לשם ביצוע של ניקיון האבנית מידי חצי שנה. הצטברות של אבנית יוצרת מצע נהדר עבור החיידקים שרק מתרבים ומבצעים שמות בחלל הפה.
  3. גשו לביקורת מידי שנה אצל רופא השיניים שבאזור המגורים שלכם. באופן זה תוכלו לאתר בעיה לפני שהיא מחמירה והופכת לצורך של השתלת שיניים באשדוד.
  4. שמרו על השיניים שלכם מפני מוצרי אוכל ושתייה בעלי חומציות גבוהה, שמאכלים את הרובד המגן על השן הידוע בשם אמאייל. זה כולל שתייה מוגזת, פרי הדר, חטיפים, ממתקים, קפה, יין ותה.
  5. אם אתם חשים כאב קל בשן רצוי לגשת אל רופא השיניים ולא לדחות טיפול פשוט כמו סתימה, אשר יכול במהרה להפוך לטיפול עקירה כירורגית מורכבת ומכאיבה.
  6. החליפו את מברשת השיניים שלכם מידי חודשיים והקפידו לצחצח עם משחת שיניים שמתאימה למצב הפה שלכם, כמו משחה עבור חניכיים רגישות.

הוסף תגובה