שף פרטי

מתכננים אירוע מיוחד? אירוע רב-משתתפים? משתוקקים ללמוד לבשל משהו אקזוטי? או שסתם מתחשק לכם גיוון בזוגיות? שף פרטי הוא הפתרון בשבילכם!

שף (ע"פ ויקיפדיה) הוא המנהל האחראי על מטבח, אחראי על יצירת תפריטים ומתכונים, הכשרת סגל, ופיקוח על הבישול. השף מנחה את סגל הטבחים, האופים, הקצבים, וכל אחד אחר שמעורב בהכנת האוכל.

שף עוסק בחוויה הקולינארית על כל פניה. ישנם שפים המציעים מופעי בישול חווייתיים המשלבים בידור והנאה יחד עם מאכלי גורמה, סדנאות בישול ללימוד סודות הבישול במסגרת פרטית או כחלק מארגון, ליווי קולינארי של אירועים רבי משתתפים כגון ימי הולדת, מסיבות רווקים/ות, חנוכת בית, בר/בת מצווה, ערבי חברה וכו', ליווי אירועים אינטימיים עם שף עד הבית בבית הלקוח בחיק הטבע וכדומה.

החזון של שפים טובים בארצנו הוא להוביל את ענף הבישול החוויתי בישראל תוך מתן מענה איכותי ומקצועי לצרכים השונים של קהל לקוחותינו. מטרתם לגרום לקהל לקוחותינו עונג והנאה בזמן המופעים החווייתיים תוך הקפדה על איכות המזון עד לפרט האחרון. לימוד רזי הבישול הקולינארי והעשרת עולמם של המשתתפים במופעי או סדנאות בישול.

מופעי בישול

הגיע הזמן שתכירו בקיומם של מופעי בישול! אפילו את גדולי השפים בעולם ובישראל בפרט ניתן להזמין למופע בישול פרטי!

מופעי בישול מול קהל המלווה בלימוד, מתובל בהומור ובשיתוף אנשים מהקהל. השף סוחף את הקהל שיושב מוקסם לאורך כל הערב. בסיום נהנים המשתתפים מארוחת שף מגוונת וטעימה בת כ- 8 מנות שהוכנה ממש מולם וחוזרים לביתם עם זיכרונות אירוע שלא ישכח במהרה.

סדנאות בישול

סדנאות בישול הן פעילות מהנה של בישול ולימוד תוך כדי עבודה מעשית בהדרכתם הצמודה של שפים.

בכל מקום בו תבחרו, או אפילו במטבחו הפרטי של השף, סדנאות בישול של עופר שף ילמדו אתכם סודות ויעשירו את הידע הקולינארי שלכם ולבסוף תוכלו להנות מהמטעמים – מעשי ידיכם בהדרכה המלאה של שף.

ניתן ליחד פעילות סדנאות בישול לסוגי מאכלים שונים בהתאם לבחירתכם: מאכלי עדות, מאכלי חלב, ארוחות גורמה וכדומה.

הוסף תגובה