שפים – חשיבות המזון הבריא

הראשונים להוביל את תחום הקייטרינג החלבי לחתונות היו כמובן הצמחוניים, שהמחשבה על סעודת בשרים לציון היום החשוב בחייהם הייתה צורמת עבורם. מתחתנים אלו חפשו אלטרנטיבה שתתן לאורחים את התמורה המלאה עבור הצ'ק, ולא תפגע משמעותית בהנאה שלהם מיום החתונה. תחום הקייטרינג שהבין את הפוטנציאל הגלום במתן שירותי קייטרינג חלבי לחתונות, נרתם מיד והחל להציע תפריטים מפתים ומעניינים, שמעניקים למשתתפי החתונה חוויה קולינרית שונה ומענגת.

 

קייטרינג חלבי – לא רק בשבועות

אל הצמחונים הסתפחו כמובן הזוגות שחגגו את נישואיהם בערב שבועות, וחפשו להתחבר למסורת החג בה התמה המרכזית היא ארוחה חלבית. זוגות אלו יצרו ביקוש שיא סביב שבועות לקייטרינג חלבי, אך לא הם היו מי שהפכו את הקייטרינג החלבי לחתונות משולי לחלק מהזרם המרכזי.

חלבי זה הכי

מי שהפך את תחום הקייטרינג החלבי לקונצנזוס היו אלו שחיפשו זווית ייחודית לאירוע שלהם. אם בעבר בורקס ורבע עוף היו הסימן של קייטרינג חתונות, הרי שבשנים האחרונות תפסו את מקומם הפרגית והסטייק. רבים מאסו במנות הקייטרינג הרגילות, ומתוך ניסיון לתת לאירוע זווית ייחודית וחדשה החל להתפתח תחום הקייטרינג החלבי לחתונות. מובילי הטרנד זיהו כי הקינוחים הם פעמים רבות נקודת החולשה באירועים בהם מוגש קייטרינג בשרי, בעוד שבחירה בקייטרינג חלבי מאפשרת להגיש קינוחים משובחים על בסיס שמנת.

 

תפריט חלבי – יתרון לחובבי הקוקטיילים

בנוסף, אחד מיתרונותיו הגדולים של הקייטרינג החלבי לחתונות הוא התאמתו לפורמט של "קוקטייל". מדובר באוכל אלגנטי שניתן להגישו במנות קטנות וטעימות, דבר שקשה לעשותו עם הסטייק ואף עם הפרגית. בתפריט חלבי ניתן למצוא מגוון של קישים, מרקים, סלטים ומטבלים המאפשרים הגשה מעוצבת ונעימה לעין, ועל כן קייטרינג חלבי הפך לחביבם של הזוגות המעוניינים לתת לאירוע מראה יוקרתי וייחודי של מסיבת קוקטייל.

יתרון נוסף של קייטרינג חלבי לחתונות התגלה עבור הזוגות חובבי האלכוהול. בעוד שבמרבית החתונות הסטנדרטיות לא ניתן להגיש קוקטיילים על בסיס שמנת או אפילו אייריש קרים, הבחירה בקייטרינג חלבי לחתונות מאפשרת להעשיר את הבר ולשים בו את המשקאות החביבים במיוחד על נשים.

 

קייטרינג חלבי – פתרון מושלם לחתונות צהריים

תפריטי קייטרינג חלבי לחתונות מתאימים גם במיוחד לחתונות חורף בימי שישי. בשל אילוצי השבת, אירועים אלו נערכים מוקדם למדי, ועל כן רבים מהמשתתפים בהם מתקשים לעכל את החומוס והסטייק המוגשים לשולחן. הבחירה בקייטרינג חלבי לאירועים אלו מאפשרת להגיש לאורחים מעין בראנץ' של שישי בבוקר. בניגוד לאירועי ערב, בהם מרבית האורחים עוזבים לאחר המנה העיקרית, בחתונות בוקר האורחים נשארים עד הסוף, ועל כן לקינוחים איכותיים וטעימים יש משנה חשיבות, וסיבה נוספת שבגינה כדאי לבחור בקייטרינג חלבי.

הוסף תגובה