שקלים רמי שקלים

שקלים, רמי שקלים

זה סיפור על ילד בשם רמי, לרמי תמיד היו שקלים בארנק, רמי היה ילד נבון ורך לבב. רמי נהג לפזר שקלים לכל עבר, אבל לא לטובת עצמו, רמי למעשה תרם מאות ואלפי שקלים לנזקקים. מספרים על רמי שמהיותו ילד קטן, אהב לתרום שקלים לנזקקים בסתר. יכולתו של רמי לפזר שקלים למקומות שהיו זקוקים לכך הכי הרבה הקנתה לו את מעמדו כצדיק עוד בחיו.

יכולתו של רמי, לתרום שקלים, באלפים לא הייתה ברורה כלל, שכן רמי היה אביון, הוא נהג לעבוד קשה, לחסוך שקלים מעטים עד שהפכו לצבר ורק לאחר שצבר מספיק שקלים רמי תרם אותם.
אין ספק שאנשים כמו רמי שתורמים שקלים לנזקקים הם האור שבחברה שלנו, במיוחד בימים כאלו.

שקלים חדשים, רמי שקלים חדשים

תשמע רמי שקלים חדשים נפלו עלינו, מטבעות של 2 שקלים רמי, אתה מבין? מה אנחנו עושים עם 2 שקלים רמי? אפשר לדעתך להשתמש בהם במכונה של קוקה קולה? אפשר להכניס אותם לעגלות הסופר? כן את מטבעות 2 שקלים רמי… מה אתה אומר?
אני כותב לך כי שקלים רמי הם מטבעות שהפכו להיות דיי חזקים, במיוחד מול הדולר, רמי שקלים זה כבר לא סתם, שקלים רמי, הפכו להיות לנכס גדול.

שקלים שקלים רמי שקלים

כדאי להיות נוכח לפחות פעם אחת בהרצאה של רמי שקלים, כאחד שהיה בהרצאה שכזאת, אני יכול לומר בוודאות שהרצאתו של רמי שקלים עזרה לי בצורה ניכרת, שקלים רמי הוא מרצה נהדר, בעל כיזמה ויכולות מדהימות.
למי שרוצה להכיר טוב יותר את עולם הקבלה, מוזמן להרצאה של רמי שקלים.

בהרצאתו של רמי שקלים, למדתי שאין דבר שאנחנו צריכים לעשות והוא בגדר בלתי אפשרי, קיבלתי קצת יראת שמיים בהרצאתו של רמי שקלים, רמי שקלים הוא למעשה אחד המרצים הטובים ביותר.

הוסף תגובה