דרושה: אופה יצירתית (תרגום: מה עושה אמא שלא יודעת איפה התנור נמצא)

דרושה: אופה יצירתית (תרגום: מה עושה אמא שלא יודעת איפה התנור נמצא)

הגיע הזמן להודות באמת הלא כל כך נעימה: לא כל אישה יודעת לבשל. על אחת כמה וכמה לאפות. למרות שלפני מאות אלפי שנים בנו עלינו, המין הנשי, שנלקט, נקושש, נכין, נבשל, נחתל, ננקה ונגדל בזמן שהגברים יוצאים לציד, המציאות מוכיחה שההיסטוריה עברה כמה סטיות לא קטנות אך מאוד נכונות בדרך. זה לא שהאישה הפכה להיות פחות מוכשרת, להיפך, זה רק שהיום היא יכולה להעביר מטלות גם לגבר. וזה אגב טוב מאוד, אם המסר לא עבר עד כה.

כך יצא שחברתי הטובה, שירי, היא אישה ואמא נפלאה  אבל היא לא יודעת לאפות. עם זאת, היא מסתדרת: את השניצל היא אוספת בקופסאות פלסטיק מאמא שלה, את האורז מחמותה ואת סלט הירקות היא חותכת לבד. בכל הנוגע לקינוחים, במיוחד עוגות, היא קונה מוכנות. היא מגלגלת משכורת של 5 ספרות + רכב חברה וביטוח מנהלים, נראית מצוין, יש לה בעל אוהב, סקס מצוין והיא אוכלת לא רע בכלל, אפילו אם היא לא יודעת מה ההבדל בין תנור למיקרו.

אלא שאז ביום בהיר אחד, שירי נאלצה להתמודד עם אתגר. בנה בכורה חגג שנה. מה שאומר אירוח משפחתי מפואר. ושירי, שניזונה מקלטות ילדים, יודעת היטב שמשה דץ לא טועה ו"אין מסיבה, בלי עוגה". הפעם היא החליטה שהיא רוצה לנסות לבד. אז היא חיפשה מתכון שנראה לה מעניין  (תרגוםל"מעניין": מתכון זריז שלא דורש אפייה) ולא הבינה דבר. אחרי ניסיונות כושלים לאפות עוגה מבלי קמח וביצים בנמצא, החליטה שהיא צריכה עזרה. אז במקום לחפש מתכונים ברשת, חיפשה אנשים שיאפו לה עוגות ומה אתם יודעים – היא גם מצאה.

מתברר שאם אין לך את זה, אל תילחמי בזה. לשירי זה הצליח. גלישה זריזה ברשת חושפת שפע של אנשים מאוד יצירתיים שמכינים עוגות מקסימות ומעוצבות בהזמנה בשלל קישוטים שלא ישאירו אף אדם אדיש. למעשה, העוגות כל כך יפות שלא נעים לאכול אותן. אנחנו מדברים על עוגות מפוסלות ומצוירות בצורת מכונית מרוץ, קזינו, פייה,בובה, תווים מוזיקליים, ליצנים, אותיות ואף ספר תורה. העוגות עשויות בצק סוכר (תרגום לרעבים: הכול אכיל) ונראה שגם מהרבה מאוד כישרון. מה שכן, מסר למי שמעוניין: מומלץ להזמין שבוע מראש. המחירים לעוגה מפוסלת ומושקעת שתגרום ללסתות האורחים ליפול מתחילים מ-390 שקל לערך.

הוסף תגובה