תחתונים סופגים מבית דיפנד לגבר

ישנה תפיסה רווחת כאילו בריחת שתן היא בעיה נשית בלבד, ואצל גברים הבעיה פשוט לא קיימת. בפועל, אם אתה מחפש פתרונות לספיגת בריחת שתן, אתה כמובן יודע שהאמת לא יכולה להיות יותר רחוקה מכך. העניין הוא שכגבר, אתה מחפש פתרון יעיל ואפקטיבי שפשוט עושה את העבודה כמו שצריך, ומצד שני אינו דורש ממך התעסקות מיותרת, ולבטח אינו פוגע באסתטיקה. בשוק ישנה שורה של מוצרים המציעים פתרונות ספיגה לבריחת שתן, חלקם טובים יותר באסתטיקה, חלקם טובים יותר בספיגה, אך מעטים מאוד יודעים להציע את השילוב של השניים.

תחתונים דמויי בד ותחתוני לייקרה להגנה מיטבית

תחתונים לגברים דיפנד הם תחתונים המגיעים בשני דגמים שונים, דגם לייקרה בצבע אפור ובמידות סמול, מדיום, לארג' ואקסטרה לארג', ודגם תחתונים דמויי בד במידות מדיום ולארג'. תחתונים אלה בנויים, מתוכננים ומעוצבים במיוחד לגברים, ומספקים רמת ספיגה אולטימטיבית לבריחת שתן קלה. תחתונים לגברים דיפנדמדגם Real Fit מאפשרים לכם ליהנות מתחתון דמוי בד עם תחושה של תחתון אמיתי, כך שאתם נהנים גם מרמת אסתטיקה גבוהה, גם מרמת נוחות גבוהה וגם מרמת ספיגה אולטימטיבית. דגם זה מגיע עם חגורה אלסטית רכה ונוחה, הגנה מלאה בזמן פעילות באמצעות מפתח ירך גמיש, מנטרל ריחות יעיל וספיגה מקסימלית.

פתרון תחבושות ומגני תחתון בעלי רמת ספיגה גבוהה

לצד פתרון התחתונים של דיפנד, באתר חנות דיפנד למוצרי ספיגה למבוגרים תוכלו למצוא גם תחבושות לגברים מבוגרים של דיפנד. תחבושות אלה מגיעות בשני דגמים שונים הנבדלים זה מזה ברמת הספיגה שהם מספקים, עם דגם המותאם לבריחת שתן קלה ביותר, ודגם המתאים לבריחת שתן קלה. תחבושות לגברים מבוגרים של דיפנד מגיעות במידה אחת One Size ומותאמות במיוחד לגברים על מנת לספק את רמת ההגנה הגבוהה ביותר, ולאפשר לכם להמשיך ולהתנהל בחברה באופן חופשי, וללא כל צל של חשש ממצבים מביכים.

להשגה בחנות דיפנד וברשתות השיווק הגדולות

את כל מוצרי דיפנד תוכלו למצוא באתר חנות דיפנד למוצרי ספיגה למבוגרים באינטרנט, שם תוכלו להתרשם מן המוצרים השונים, להשתמש בכלי ההתאמה כדי למצוא את המוצר המתאים לכם ביותר ולבצע הזמנה של כל פריט בכל כמות, ולקבל את הזמנתכם במשלוח אישי חינם עד פתח הבית. כמו כן, מוצרי דיפנד מוצעים גם על ידי רשתות השיווק הגדולות באינטרנט לרבות שופר סל און ליין, מגה באינטרנט, רמי לוי שיווק השקמה, טלפארמה ועוד.

הוסף תגובה