רק אנחנו יודעים איך אנחנו מרגישים לגבי עצמנו

כשאנחנו מצפים למשהו, הוא כבר בדרך אלינו. כשאנחנו מאמינים במשהו, הוא כבר בדרך אלינו. כשאנחנו פוחדים ממשהו, הוא בדרך אלינו. הגישה או מצב הרוח שלנו תמיד מצביעים לכיוונו של מה שמגיע, אך לעולם איננו "תקועים" עם נקודת משיכה יחידה. רק מפני שבחרנו מחשבות מסוימות, אמונות, גישות ומצבי רוח שונים במציאות הפיזית שלנו אין זה אומר שאנחנו חייבים להמשיך למשוך מהן תגובות. יש לנו שליטה ביצירת החוויות שלנו ובמתן תשומת לב להדרכה הפנימית שלנו ואנחנו יכולים לשנות את מה שאנחנו מושכים אלינו.

אם ישנם דברים בחווית חיינו שאיננו מעוניינים עוד לחוות, האמונה שלנו חייבת להשתנות.

אם ישנם דברים שאינם נמצאים בחווית חיינו שאנחנו רוצים להביא אל תוך חווית חיינו, האמונה שלנו חייבת להשתנות.

לא קיים מצב שהוא חמור מספיק כדי שנהפוך ממנו את חשיבתנו לחשיבה שונה !

אבל,

לבחור מחשבות שונות דורש מאיתנו להתאמן על להיות ממוקדים.

אם נמשיך להתמקד במה שאין או במה שמרגיש לנו לא טוב, אם נמשיך להאמין שהמצב לא טוב או אם נמשיך לחשוב שלא טוב, אז שום דבר אצלנו לא יוכל להשתנות.

 

 

החיים נמצאים בתנועה מתמדת כך שאיננו יכולים להיות "תקועים"

לפעמים החברים שלנו יגידו לנו, "אני תקוע! אני נמצא במקום הזה כל כך הרבה זמן, ואני לא יכול לצאת מזה"  אך זה בלתי אפשרי להיות "תקוע" מפני שהאנרגיה של החיים תמיד נמצאת בתנועה ודברים תמיד משתנים.

אך הסיבה שזה מרגיש לנו שאנחנו תקועים היא מפני שבזמן שאנחנו ממשיכים לחשוב את אותן מחשבות דברים משתנים–אבל במצב זה הם משתנים שוב ושוב לאותו הנושא. אם אנחנו רוצים שדברים ישתנו לדברים אחרים, אנחנו חייבים לחשוב מחשבות שונות. וזה דורש בפשטות למצוא דרכים לא מוכרות לגשת לנושאים מוכרים.

 

אנשים אחרים אינם יכולים להבין את הרצונות או את הרגשות שלנו.

 

לפעמים אנשים אחרים "כמהים" להדריך אותנו. ויש אין סוף אנשים ואין סוף דעות, חוקים, דרישות והצעות על איך אנחנו צריכים לחיות את חיינו, אך אף אחד מהם אינו מסוגל להתחשב בהשגת הרצונות שלנו: אחרים אינם יכולים להבין את הויברציה של התוכן של הרצונות שלנו והם גם אינם יכולים להבין את התוכן של הויברציה של היכן אנחנו נמצאים, לכן הם אינם בשום דרך "מצויידים" להדריך אותנו. אפילו כשיש להם את הכוונה הכי טובה והם רוצים שיהיה לנו הכי טוב, הם לא יודעים. ואפילו שהרבה מהם אינם אנוכיים, זה בלתי אפשרי בשבילם להפריד את הרצון שלהם שיהיה לנו טוב מהרצון שלהם לעצמם.

 

אף אחד אחר אינו יודע מה מתאים לנו.

 

כשאנחנו זוכרים שמתי שמישהו מבקש משהו הוא תמיד מקבל אותו, אז זה תמיד יהיה נהדר ומתאים בשבילנו להחליט מה אנחנו רוצים בשבילנו–כי היקום מופעל בצורה הרבה יותר אפקטיבית ללא מישהו אחר שחולק אותה בשבילנו. אף אחד אחר אינו יודע מה מתאים לנו– רק אנחנו יודעים. אנחנו תמיד יודעים בכל רגע ורגע מה הדבר הכי ט

הוסף תגובה