פרסום מאמרים – במה זה מועיל?

כשאתם רוצים לקדם את האתר שלכם יש לכם כמה דרכים לעשות את זה, אבל צריך להשתמש בכולן. אפשר לקדם את האתר ברשתות החברתיות, פייסבוק, טוויטר ועוד רשתות חברתיות נישתיות אחרות, אפשר לקדם את האתר בצורה ממומנת בגוגל ואפשר לקדם גם בדרך הטבעית האורגנית שהיא דורשת הרבה עבודה והיא בהחלט משתלמת. אפשר גם לקדם את האתר באמצעות אתרים אחרים שקשורים לאתר שלכם ומקשרים אליכם. אחת השיטות לקידום אתרים היא באמצעות מאמרים, פרסום מאמרים באתר שלכם בבלוג שלכם או פרסום אתרים באתרי מאמרים שנותנים לכם את האפשרות של פרסום מאמרים בחינם. כתיבת מאמרים היא דרך טובה לקדם את האתר שלכם בכמה סיבות, והנה כמה מהן.

  • כתיבת מאמרים (באתרים אחרים או באתר שלכם) מאפשרת לכם לצבור שם במקומות נישתיים וכך אפשר לצבור לעצמכם שם ברחבי הרשת כך שבבוא היום אנשים ירצו פנות אליכם כי הם קראו כמה דברים שכתבתם בכל מיני מקומות.

  • כשאתם מפרסמים אמרים במקומות חיצוניים אתם יכולים לקשר לאתר שלכם ובכך להשיג קישורים חיצוניים נכנסים לאתר שלכם. גוגל אוהב לדעת שיש עוד כמה מקומות באינטרנט שמקשרים אליכם כך שלא רק שאתם מקבלים גולשים חדשים לאתר שלכם דרך האתר, אלא שגוגל רואה שמקשרים אליכם ומעריך את האתר שלכם יותר.

  • כשאתם כותבים מאמרים מושקעים ומעניינים אתם מושכים קהל שירצה לקרוא עוד תכנים ובכך אתם יכולים לגרום לגולשים לנוע ממאמר למאמר בדרך טבעית ולא מאולצת ויש לכך השלכות חשובות מבחינת קידום.

  • גוגל אוהב תוכן. אם תתנו לגוגל לבחור בין דף אחד שיש בו תמונות וקישורים בלבד לבין דף שמכיל מאמרים מושקעים עם איזו תמונה טובה להסבר הוא יעדיף את הדף עם המאמר כי הוא יודע לקרוא אותו יותר טוב ולמצוא בו מילות מפתח שמתאימות לו.

יש אנשים רבים שמשתמשים בכתיבת מאמרים כדרך עיקרית לקידום האתר שלהם אבל האמת היא שבקידום אתר צריך להשתמש בכל השיטות האפשריות יחד על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

הוסף תגובה