טיפול בקונדילומה כל מה שרצתה לדעת ולא העזתה לשאול

טיפול בקונדילומה כל מה שרצתה לדעת ולא העזתה לשאול

אנשים רבים בארץ ובעולם סובלים מקונדילומה, הנגרמת כתוצאה מהדבקה בנגיף הפפילומה. מדובר למעשה על יבלת שנוטה לצמוח על אזור אברי המין ופי הטבעת. היבלת עצמה אינה כואבת, אך היא מתפשטת במהירות ויוצרת תחושת גירוד. קיום יחסי מין עם נשא של הנגיף, יוביל ברוב המקרים להדבקה בקונדילומה, היות וכל מגע עם היבלת יכול להיות מדבק. יש לציין כי מעבר לאי הנוחות שהדבר מייצר, מדובר על הגדלה משמעותית של הסיכון לחלות בסרטן צוואר הרחם. לכן חשוב לטפל ביבלות קונדילומה האלו מהר ככל הניתן, במטרה למנוע הדבקה של אדם נוסף ולהפחית את הסיכון לפתח את סרטן צוואר הרחם. ניתן למצוא בשוק טיפולים שונים, אך אין שום ספק כי טיפול בקונדילומה בלייזר נחשב ליעיל ולמהיר ביותר.
טיפול בקונדילומה באמצעות לייזר
הטיפול החדשני והמומלץ ביותר שקיים היום, הוא טיפול בלייזר. מדובר על טיפול מקיף ויעיל במיוחד, היות והוא מאפשר את הסרת היבלת מהשורש. ניתן לכוון את המכשיר לעוצמת הגל המתאימה ביותר לגודל היבלת ולמיקום שלה, דבר שמאפשר דיוק מקסימלי ויעילות אופטימלית. כמו כן, הטיפול מונע תופעות לוואי שונות או כאבים, היות והעור שמסביב ליבלת אינו מושפע כלל. הטיפול אינו מצריך הרדמה או תפרים, אין צורך בתקופת החלמה וניתן לחזור לשגרה כבר באותו היום. מחיר הטיפול מושפע כמובן מכמות היבלות והגודל שלהן, לכן חשוב לפנות לייעוץ מוקדם, על מנת למנוע את התפשטות התופעה. נקודה חשובה נוספת שכדאי לדעת, היא העובדה שמדובר על הטיפול היחידי שמסייע למערכת החיסון של הגוף להתמודד עם הנגיף, היות וברגע שהיבלת מוסרת באמצעות לייזר, הגוף מצליח להילחם בצורה אפקטיבית יותר בווירוס.
טיפול בקונדילומה – כל הדרכים להיפטר מהתופעה
כדאי להכיר את כל הטיפולים שקיימים היום בתחום, על מנת להבין את היתרונות והחסרונות שלהם. אחד הטיפולים הנפוצים והפשוטים ביותר הוא שימוש במשחות שניתן למרוח על היבלות, במטרה ליצור צריבה כימית שתסיר בהדרגה את היבלת.  כמו כן, ניתן להשתמש במחט חשמלית על מנת לצרוב את היבלת בצורה ישירה, עד שהיא נושרת. אופציה מוכרת נוספת, היא הסרה כירורגית, הדורשת הרדמה ותפרים. ניתן לצרוב את היבלת גם באמצעות חנקן נוזלי, אך שיטה זו מתאימה רק ליבלות חיצוניות והיא דורשת כמות רבה של טיפולים. כמו כן, ניתן להשתמש בשיטת גלי רדיו, אך גם במקרה הזה יש צורך בהרדמה, לצורך ביצוע צריבה ישירה של היבלת. כמובן שהטיפול היעיל והמומלץ ביותר, הוא טיפול בלייזר, שאינו כואב ואינו משאיר צלקות.
מרכזיים האסתטיים והרפואיים של אתר דוקטור חן מטפלים בלייזר המתקדם בעולם להסרת היבלות במהירות ויעילות ונמצאים בפריסה ארצית.

הוסף תגובה