אודות אוקטופוס בר

חייבים להתעכב קצת על המיקום
מי לא חושב שתל אביב היא עיר הבילויים של ישראל? אין אחד כזה. ומי שרוצה להציב עצמו בצמרת המועדונים בארץ, חייב למקם את המועדון שלו בעיר הזו. אלו נתוני הפתיחה הטובים ביותר ולא ניתן לוותר עליהם.

ואם החלטנו שתל אביב היא אכן המקום, איזה איזור בה הוא הטוב ביותר למועדונים? הנמל החדש כמובן: דקים מעץ שנושקים למים ונרטבים מהגלים המתנפצים, רוח טובה שמפיחה חיים בכל אחד, נוף נפלא ואיזור שכולו פאבים, מועדונים ומקומות בילוי. שם ממוקם גם אוקטופוס בר – והוא בולט מעל כולם.

לכל אירוע (כמעט) – אוקטופוס בר
אם אתם בליינים רציניים, לא תוכלו לפסוח על המקום הזה. זהו מקום חדש – במובן הטוב ביותר של המילה – חדשני ומצוחצח, רענן ומלא חיים, כזה שיראה לכם שגם היום אפשר לעשות את הדברים אחרת. רוצים להרים כוסית לכבוד אחד החברים? לציין יום חשוב? פשוט לבלות בכיף? Octopus Bar הוא המקום.

אבל זה לא הכל. אוקטופוס בר מעוצב כך שיתאים גם לחגיגות מעט אחרות, ולא רק כאלו שמתאימות למועדונים טיפוסיים. משום שאוקטופוס בר אינו דאנס בר טיפוסי: הוא מציע לכם תנאים ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר ואפשרות לציין כמעט כל ערב מיוחד.

המועדון בנוי משני חלקים – הרחבה המרכזית בקומת הקרקע וגלריה רחבת ידיים בקומה העליונה. הגלריה הזו יכולה להיות האתר שלכם לכל חגיגה עליה תחשבו: מסיבת רווקים, מסיבות פרידה, חגיגת יום הולדת גדולה או אפילו אירוע עסקי. הכל אפשר לבצע בגלריה המושקעת של אוקטופוס בר, שמשלימה דאנס בר ייחודי שטרם נראה בישראל.

העיצוב יתפוס אותך מהרגע הראשון
החלוקה הזו, לרחבה מרכזית וגלריה, מהווה רק חלק קטן מהעיצוב החדשני של המקום. כל מבקר חדש יזכור לעד את המראה של האוקטופוס בר, עיצוב חדשני ומיוחד שלא רואים כל יום. זהו חלל גבוה במיוחד, גם בקומתו השנייה, שעוצב בסגנון עתיק ומשלב תאורת עץ ולדים, שיוצרים למקום מראה יוצא דופן.

למקום תחושה חורפית, כיאה לליין החורף אליו הוא צולל עמוק. הוא מחולק על ידי שלושה בארים ארוכים ונותן תחושה של אינטימיות וחמימות, אך מאפשר יחד עם זאת לכל אחד לרקוד, לשבת ובעיקר – ליהנות ללא הפרעה לאורך כל הערב.

אווירה של חו"ל על חופי תל אביב
הנמל החדש בתל אביב נותן לרבים תחושה של חו"ל, כמעט בלי להתאמץ. זהו אחד המקומות ה'תל אביביים' ביותר בעיר, מרכז בילויים משובח שמציע לכל בליין את מה שמציעים המועדונים הגדולים ביותר בחו"ל. אוקטופוס בר מציע גם הוא את האווירה הזו – ועוד הרבה יותר ממנה.

המוזיקה במקום מכניסה אתכם עמוק לתוך האווירה הזו. רובה מורכבת ממוזיקה ישראלית ומיינסטרים, אך כוללת גם נגיעות של האוס ניו יורקי טהור. כשאתם נמצאים בפנים, באווירה והעיצוב המיוחדים של המקום, תרגישו לכמה רגעים – ואולי לערב שלם – כאילו אתם נמצאים מעבר לים. וזו בדיוק המטרה של אוקטופוס בר, הדאנס בר החדש שיחמם לכם את החורף כמו שצריך.

הוסף תגובה