אומץ ,אינטרגיטי =עוצמה

 

אורלי נוי  /ynet

בעזה נחשפה ערוותה של ישראל.?

אנחנו צריכים לשאול את עצמנו שתי שאלות קריטיות והם:

  1. 1. האם בעזה נחשפה רק ערוותנו או שמא הבעיה הרבה יותר חמורה?
  2. 2. האם הבעיה שנחשפה בעזה היא מנהלת אותנו בכל תחומי החיים.?

הבעיה שנחשפה בעזה היא סימפטום עמוק של נתק מהמציאות הקיימת בעולם במאה ה-21 וקיבעון מחשבתי (ראו חשיפת המשתתפים בחיסול בחול). כאשר אמצעי הטכנולוגיה כל כך מתקדמים שכיום אפשר לחשוף כמעט כל דבר על גבי הגלובוס .

העצוב הוא שישראל מפעילה ציוד כזה ומפיקה מידע ומודיעין רב המשרת אותנו בנאמנה ,אך מאידך גיסה היא לא היסכילה להבין שאותו ציוד נמצא גם בידי העולם הרחב וגם הוא מפיק ממנו ערך רב

ורואה את כל מה שאנחנו בטוחים שאי אפשר לחשוף.

העולם רואה את התנכלויות המתנחלים בערבים בגדה ,הם רואים את שרפת מטעי הזיתים בגדה,הם רואים את המצב האמיתי ברצועה ורואים עוד הרבה דברים שלא תמיד מתפרסמים.

הבעיה שנחשפה היא קבעון עמוק של המחשבה המדינית והצבאית שלנו.אנחנו משחקים במחבואים בעת שכולם רואים אותנו .

אנחנו משקרים לעולם כאשר כולם יודעים את האמת!

היחידים שאנחנו מצליחים להונות אותם זה את עצמנו ואנחנו מאמינים שאנחנו מצליחים…

השקר הפך לנורמה הן בניהול מדיניות הפנים והן ביהול מדיניות החוץ. אנחנו פוחדים להודות על האמת הן כלפי פנים והן כלפי חוץ והתוצאה לא מאחרת לבוא ,שנאה כלפינו,בידוד פוליטי.ופעולות אומניטריות בעבור האוכלוסיה בעזה שאנחנו טוענים בעולמנו ההזוי ששם הכל תקין ואין מחסור בכלום.(העולם רואה דברים שונים מהצערותינו.)

אנחנו לא מוכנים להודות שקמה מדינה פלשתינאית ברצועת עזה

הפוגעת בריבונות ישראל וכתוצאה מזה אנחנו רואים בה מדינת אויב.

ופועלים כנגדם כמו נגד מדינת אויב.

אנחנו לא מוכנים להודות שבגדה קיימת ממשלה פלשתינאית המנהלת את עיניני הפלשתינאים ואנחנו מנסים למנוע זאת בצורה שאינה מקובלת על העולם ואנחנו משוכנעים שאף אחד לא רואה ולא יודע ממשיכים להתנהל כצבא כובש השולט על כל מה שקורא בגדה

וזה לא עובד.

ולגבי השאלה השניה לצערי היא כן כך (אנחנו)הממשלה מנהלת את כל תחומי החיים שלנו ,וזה תמיד כך מי שאנחנו בתחום אחד בחיינו אנחנו כאלה בכל תחומי החיים, ולכן אנחנו ממשיכים לנהל מדיניות פנים מקובעת אשר התאימה למאה שעברה ומתקעשים להמשיך בה.

הממשלה ממשיכה לקנות את שילטונה באתנן לחרדים שכובשים יותר ויותר תחומים ומנהלים אותם ע"פ תפיסת עולמם הצרה וללא כל קשר לציבור הרחב כי הציבור הרחב אינו עינינם והממשלה עוצמת עיניים ומספת את התקציבים ולו רק בעבור הגדרה ריקה מתוכן אנחנו מפלגת השלטון למרות שדפקטו מזמן כבר לא.

אילו הממשלה היתה מחליפה את האישים הלא מתאימים ואת האמירות הנבובות באמירת האמת הן כלפי פנים והן כלפי חוץ במקום האמירות השחצניות חסרות הבסיס היה אפשר להגיע לעוצמה בילתי רגילה ולתוצאות אשר היו משרתות אותנו במרחב הבינלאומי והן במרחב הפנימי.

לאמת יש עוצמות שקשה לנו להבינם וככל שאנו מתרחקים מהאמת העוצמה נעלמת ומופיעה חושה וזה איפה שאנחנו נמצאים בחולשה שילטונית שלא היה לה אח ורע במדינה.

אם ישראל היתה קמה ומחריזה על הרצועה כעל מדינה פלשטינאית אויבת וגוזרת את פעולותיה מזה היתה באמת עוצמה וחופש פעעולה שאין לנו כיום בגלל השקרוהתמונה שאנחנו מנסים לצייר שפשוט לא קיימת במציאות

כלפי פנים עם לממשלה היה אומץ לומר את האמת ששלטונם נקנה בתשלום אתנן לחרדים ולכן אינם יכולים ליצור את התוצאות שהם היו רוצים ליצור.הכרה בכך תהיא לעוצמה ויצירת תוצאות המשרתות את הציבור הרחב ולא רק את המיעוט החרדי.

ממשל ביבי וצה"ל הבחירה היא בידכם העוצמה והחופש לפעול במרחק הושטת יד.הן לקיום מדיניות במצב מלחמה והן ביצירת שלום.

הוסף תגובה