אחסון שרתים על גבי ענן

שרת הוא דבר שכל בעל עסק צריך, בין אם מדובר בעסק של אדם אחד ובין אם מדובר בתאגיד ענק של עשרות אלפי עובדים. כמובן שבכל עסק יש מספר אחר של שרתים ושטח אחסון אחר, בהתאם לכמות העובדים, עמדות המחשב שנמצאות בתוך העסק וכמובן כמות המידע שרוצים לאחסן את השרת. אך בכל מקרה, ניהול שרתים הוא חלק בלתי נפרד מניהול העסק.

האומנם? האם אין דרך אחרת ליהנות משרתים לגיבוי מידע כזה או אחר שמיועד לביצוע העבודה השוטפת של העסק? דווקא יש… אירוח שרתים על גבי ענן הוא הפתרון הטוב ביותר נכון להיום, ונראה שהוא תפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. אם נבחן היום עסקים מתחומים שונים, נוכל לראות שאין כמעט עסקים שיש בתוך הגבולות הפיזיים שלהם שרת שהם מנהלים ומתחזקים באופן עצמאי.

האופציה של אחסון שרת על גבי ענן קודם כל מאפשרת לבעלי עסקים לעשות סדר בתוכם, פשוטו כמשמעו. בעבר, כשהיה צריך לרכוש שרת עם שטח האחסון הנדרש, היה צורך לפנות מקום בתוך המשרד והרבה פעמים הייתה נוצרת אווירה של אי סדר. היום, אירוח שרתים בשלט רחוק מונע מצבים שכאלו והופך את סביבת הנעימה לכזו שהרבה יותר נוח ונעים בה.

אחסון שרת על ענן משחרר את בעלי העסקים מהטרחה הכרוכה בניהול של השרתים ותחזוקה שלהם. במקום לעשות זאת בעצמם, למצוא טכנאים מקצועיים ולפקח על הבדיקות והתחזוקה של השרתים, הם יכולים להיעזר בשירות של חברות מקצועיות בתחום של אחסון אתרים שמציעות ניהול שרתים ללקוחות שלהם. למעשה, הניהול של השרתים בהם משתמשים הלקוחות נעשה באופן אוטומטי, מבלי שהלקוחות יצטרכו לבקש שירות של ניהול השרתים שלהם באופן מפורש. הניהול של השרתים הוא שירות שניתן ללקוחות כחלק מהתשלום שהם מבצעים עבור השימוש בשרתים.

הניהול והתחזוקה של השרתים מתבצעים שניהם בשלט רחוק. כל שרת עובר בדיקות וטיפולים תקופתיים לפי צורך. בנוסף לכך, במידה ויש תקלה בשרת שאינה מאפשרת לעסקים לעבוד כרגיל, הם יכולים ליצור קשר עם החברה והיא בודקת את השרתים ומטפלת בבעיה. כיוון שמדובר בלקוחות עסקיים, השירות יהיה הרבה יותר מהיר.

לסיכום, אירוח שרתים מחוץ לגבולות הפיזיים של העסק מאפשר ליצור סביבת עבודה הרבה יותר מסודרת ונוחה עבור העובדים, והוא חוסך מכם, המנהלים, את עבודת הניהול והתחזוקה. עוד חשוב לציין שלטווח הרחוק הרבה יותר משתלם לשלם מדי חודש עבור אחסון בשרת במקום לרכוש שרת, בגלל הגמישות ששרתים על ענן מציעים לכם.

הוסף תגובה