כל מה שאת צריכה לדעת על צילום אופנה

ישנם כמה כללים מאוד מאוד מאוד ברורים בכל מה שנוגע לתחום האופנה בארץ ובחוץ לארץ :

הכלל הראשון שאתה חייב להקפיד עליו בהוא עקשנות- גם אם את שייכת לסוכנות דוגמנות או בדרך להשתייך, אין זה אומר שאינך צריכה לחפש בעצמך. את צריכה לחפש את כל אירועי ההשקה של כל מה שקשור לאופנה ולהיות שם. לשלוח מיילים לסוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור, צלמים, כמובן עם מספר תמונות מהבוק דוגמנות שלך, רצוי שהתמונות יהיו הכי טובות שאפשר.

כלל שני- אם את שמה לב שלא הולך לך ואין לך הצעות עבודה, תתחילי לשאול את עצמך מה השתבש. האם את נכשלת באודישנים? האם הבוק דוגמנות שלך לא מספיק טוב?. אל תשאלי את עצמך את השאלה האם את יפה מספיק?, אם שאלת, או שעלה במוחך השאלה הזו, אז פה הבעיה, חוסר ביטחון עצמי. תפסי את עצמך בידיים ותדחפי את עצמך. הכיני לעצמך לוח זמנים מסודר שבו את מפרטת את משימותייך בכל ימות השבוע. כמה שיותר מנסים, כך מצליחים.

כלל שלישי- אני נתקל בהרבה מאוד דוגמניות שמתפתות להיכנס לסוכנות דוגמנות בישראל בשל התנאים הטובים שמציעים  להם, למשל: בוק בחינם, מינימום עמלות. אך מה הבעיה?. תשובה: מינימום עבודה. אני בתור צלם אופנה לא ייתן את המקסימום שלי לבוק של הדוגמנית אם אני עובד בחינם וכך כל צלם אופנה שמכבד את עצמו. אז אל תהיו שפני ניסיונות, לכו לאנשי מקצוע אמיתיים ואל תאמינו להבטחות שווא. השוק רווי מאוד בדוגמניות והתחרות קשה מאוד.

כלל רביעי- אם את כבר עובדת, תבטיחי לעצמך המשך עבודה ע"י כך שתסתכלי הרבה במגזיני אופנה ובקטלוגים חדשים והתאמני בבית על פוזיציות מיוחדות שהבחנת בצילומי האופנה.

הוסף תגובה