אטרקציות לילדים – הקיץ ובכלל באזור תל אביב

כל קיץ עולות אותן תהיות: מה לעשות עם הילדים? איך נעסיק אותם? כולנו מקדישים לכך כל כך הרבה מחשבה.

אז על מנת להקל עליכם קיבצנו כאן מספר אטרקציות שרצות הקיץ ובכלל באזור תל אביב.

לא התמקדנו בהופעות בתל אביב או הצגות בתל אביב שרצות כרגע אלא רק באטרקציות בעיר.

ילדים בדרך כלל נחלקים אצלנו לשלושה סוגים:
הרגועים אותם אפשר לקחת למוזיאון. ההיפרים אותם רצוי לקחת ללוני פארקים למינהם, והרחומים, אשר ישמחו ללכת לגני ליטוף וגני חיות למיניהם. 

מוזיאונים מומלצים לילדים:
* הפלניטריום- למי שילדיו מתעניינים בחלל, זהו המקום האידאלי עבורם. בפלניטריום תהיה לילדים הזדמנות להכנס למכשיר הדמיה של מעבורת חלל ולהתנסות בטיסה וירטואלית אל מערכת השמש והחלל החיצון. הפלניטריום שוכן במוזיאון ארץ ישראל. טלפון: 6415244- 03 . מתאים לילדים מגיל חמש ומעלה.

 

* מוזיאון הילדים הישראלי- מוזיאון זה עוסק במסע לתוך עולמם הפנימי של הילידם. במוזיאון מספר אגפים העוסקים בתחומים שונים, כמו: רגשות, מחשבות ותחושות, ומחזוריות החיים. כמו כן יש במקום אוהל עם סדנאות יצירה. חובה לתאם ביקור מראש. טלפון: 585858 – 1599

לונה פארקים ופעיליות ספורטיביות לילדים:
* הסופרלנד- פארק השעשועים הנודע כולל מתקנים כמו: רכבת הרים, קרטינג, שייט באגם ועוד. שוכן בראשון לציון מערב, ליד חוף הים. טלפון: 03-9619065.

* פארק גני יהושוע – שיט בירקון ובאגם המלאכותי בסירות משוטים, פדלים או מנוע. ניתן לשכור גם אופניים לטיול בפארק. גני יהושע, תל אביב. טלפון: 6420541 – 03

* בית חלומותיי- ממלכת הילדים בגבעת ברנר – כאן תמצאו שלל משחקים ופינות פעילות שנועדו לכל הגילאים: מבוכים, פינת מוזיקה, סופרמרקט לילדים, מתקני מים, חדר אור וצל, ועוד. טלפון: 08-9443338.

* חוויה בטבע- זהו פארק אטרקציות בלב הפרדסים בין ראשון לציון לנס ציונה. בפארק זה תמצאו: ביתני שעשועים, ג'ימבורי, מתקנים מתנפחים ועוד. טלפון: 08-9400399 

* גולפיטק – מגרש מיני גולף וטרמפולינה. שדרות רוקח, תל אביב. טלפון: 03-6990229 (מתאים לגילאי חמש ומעלה).

פינות חיות וגני חיות לילדים: 
* גן גורים – פינת ליטוף בכפר אז"ר (ליד צומת תל השומר), הכוללת תצוגת בעלי חיים, פינת יצירה ועוד. טלפון: 03-7369926

* צ'אפרי ג'ונגה-גונגה – מדובר על פארק ציפורים גדול עם צמחייה טרופית, פינות ליטוף, אגם ברבורים ומופע תוכים. הפארק יושב בגני יהושוע בפארק הירקון.

* גנים ונוף בחולון – ניתן לקחת חלק בפינת ליטוף ולראות מגוון בעלי חיים: כבשים, עיזים, טווסים, מכרסמים, עופות ועוד. במקום מתקיימת הדרכה מקצועית ואפשרות ללטף ולהסתובב בין החיות החופשיות. טלפון: 03-5027422 

ניתן גם להכין פינות יצירה בבית עם הילדים.
אומנם לא כל אחת מאיתנו בעלת כישרון אומנותי רב, אך סך הכל בגיל הרך לא נדרש הרבה מזה על מנת להקים פינת יצירה לתפארת גם בבית.
כל מה שצריך הוא לקנות צבעי גואש, נייר ברסיטול או אפילו סתם נייר רגיל, קופסה ריקה של ביצים, סרטים ועוד קישוטים ואפשר ליצור עבודות יצירה משותפות, אתם והילדים. 

בהצלחה!

הוסף תגובה