איזו מכונת קפה מתאימה למשרד שלכם?

יש לכם משרד ושורה של עובדים הממלאים אותו מדי יום ביומו. אתם אוהבים את המשרד שלכם ואתם אוהבים את העובדים שלכם, ואתם רוצים להעניק לשניהם את מה שהם צריכים כדי להיות טובים יותר. ובכן, עד כמה שזה יישמע מפתיע, פינת קפה למשרד בהחלט תהפוך את המשרד שלכם לטוב יותר, ולבטח את העובדים שלכם לטובים יותר.

מסתבר שבמהלך יום עבודה צפוף ועמוס, כוס קפה חם ואותנטי יכול להפוך כל רגע של לחץ או מתח, לרגע של רגיעה והנאה. אפילו היום, עוד לפני שקניתם מכונת קפה למשרד, אתם רואים את העובדים שלכם מגיעים כמה פעמים ביום למטבחון כדי להכין לעצמם כוס קפה, לשבת לשיחה עם החברים, או לקחת את הקפה אל שולחן העבודה. מכונת הקפה המתאימה תהפוך את החוויה לעוד יותר חזקה, עוד יותר נעימה ועוד יותר חמימה.

עיצוב, צבע ומראה, גם על זה צריך לחשוב

השאלה היא מה היא מכונת הקפה המתאימה למשרד שלכם. ובכן, כדי למצוא את המכונה המתאימה למשרד שלכם, עליכם לבצע את הבחירה שלכם מתוך שלל מכונות קפה, על פי מספר העובדים במשרד, וכמובן על פי המראה, העיצוב, הצבע, האיכות והפורמט המתאים לכם. מראה, עיצוב וצבע הם עניינים טריוויאליים הנתונים לטעמכם האישי, וכמובן שבבניית פינת קפה חשוב לשים לב גם לנתונים אלה על מנת שפינת הקפה תעשה טוב לא רק לעובדים שלכם אלא גם למשרד עצמו.

מכונות קפה שונות המבוססות על שיטות הכנה שונות

מעבר לכך, כאשר אנחנו אומרים פורמט אנחנו מתכוונים לסוג המכונה. ישנן מכונות קפה המבוססות על קפסולות קפה או פודים, וישנן מכונות שנותנות משמעות גדולה יותר לטקס עם פולי קפה הנטחנים בזמן אמת, או אבקת קפה בעלת ארומה בולטת. הבחירה בין אפשרויות אלה היא בעיקר עניין של טעם, אך גם שיקול שלכם כמקום עבודה. מכונת קפסולות היא מכונה ללא טקסיות רבה, ובהתאם לכך גם אינה מצריכה זמן רב להכנת הקפה. לעומתה, מכונת פולים או אבקה, עלולה לדרוש מהעובדים שלכם יותר זמן מול המכונה לצורך הכנת הקפה, וזה כבר שיקול שעליכם לקחת.

מספר העובדים, שיקול חשוב בבחירת מכונה

לבסוף, עניין מספר העובדים. אתם רוצים שכאשר כולם מגיעים למשרד בבוקר, הם יוכלו להכין לעצמם קפה מבלי להמתין שהמים יתחממו, או שהתור מול המכונה יסתיים. לשם כך, עליכם להתאים את גודל המכונה ומספר ברזי המזיגה שלה, למספר העובדים שלכם. פשוט לעשות את החישוב, וחשוב לקחת את השיקול הזה בחשבון בעת הרכישה.

לבסוף, את פינת הקפה שלכם תוכלו לעטר עם מגוון אביזרי קפה למשרד, מוצרים משלימים ודקורציות ייעודיות אותם תוכלו למצוא אצל כל ספק קפה למשרד.

הוסף תגובה