איך נבחר בית דפוס בפתח תקווה?

איך נבחר בית דפוס בפתח תקווה?

בחירה נכונה של בית דפוס יכולה לסייע למתג את העסק ואף לרכז סוגים שונים של שירותי דפוס בהמשך העבודה מולו. אבל איך עושים את זה? הנה כמה הצעות

בית דפוס בפתח תקווה, הנקרא גם מכון העתקות, מרכז שירותים שונים תחת קורת גג אחת ומסייע גם למיתוג עסקים. בשביל למתג עסקים, נציגי בית הדפוס צריכים להבין מה מייחד את העסק וכיצד ניתן לבדל אותו מהמתחרים. בפועל, תהליך המיתוג כולל החלטה על לוגו, צבעים, חתימה ולעיתים אפילו סלוגן או שם. בשביל לבצע כל אחד מהדברים האלה, במכון ההעתקות נדרשים להעסיק אנשי מקצוע שמתמחים בפרסום ושיווק בכלל ובמיתוג בפרט.

מבחינת בעלי העסקים, היתרון בפניה אל בית דפוס בפתח תקווה לטובת מיתוג מחדש היא שלאחר מכן ניתן לרכז מולו עוד שירותים. מטבע הדברים, ההתמחות של מכוני העתקות היא בשירותי דפוס – מה שמאפשר לעסקים לדעת שיש להם למי לפנות לצורך העתקות, הדפסות ועוד. עם זאת, את מכון ההעתקות כדאי כבר מלכתחילה לבחור בצורה נכונה.

כך תדעו שמדובר בבית דפוס בפתח תקווה שמתאים לכם

הנה כמה טיפים שבהם בעלי עסקים יכולים להשתמש כדי לוודא שבית הדפוס בפתח תקווה שבו בחרו אכן מתאים למשימה הרגישה של מיתוג:

א. בחירת מכון העתקות לפי צוות העובדים שלו

העובד שאחראי על הדפסות והעתקות הוא לא אותו עובד שאחראי על עיצוב גרפי של הלוגו לעסק. בגלל זה, צריך לבחור את בית הדפוס לפי צוות העובדים ולא רק לפי העובד שמספק את השירותים הנפוצים.

ב. תיק עבודות

מבחינה פרקטית, הדרך הנכונה לבחור מכון העתקות למיתוג העסק היא לבדוק במה הוא מתמחה ומה הסגנון שבו הוא עובד. בשביל לקבל מידע קונקרטי ואמין על זה, אפשר לבקש לראות את תיק העבודות של העסק. כאשר רואים את תיק העבודות של העסק, מקבלים דוגמא ברורה ליכולות, לחוזקות וגם לחולשות שלו.

ג. המלצות אובייקטיביות

חשוב מאוד לאסוף כמה שיותר המלצות אובייקטיביות על שירותי המיתוג של בית דפוס בפתח תקווה. כאשר מקבלים המלצה, יודעים מה היכולת של בית הדפוס להמשיך ולהציע את השירותים שלו עבור בעלי עסקים גם אחרי שהתשלום מועבר. לכן, רצוי לאסוף את ההמלצות מאנשים שאפשר לסמוך עליהם כמו למשל חברים, קרובים ובני משפחה.

ד. השוואת מחירים

מיתוג של העסק דרך בית דפוס בפתח תקווה לא אמור לגרום לחריגה מתוך מסגרת התקציב. בשביל לעמוד בתקציב שמוגדר מראש עבור המיתוג או השיווק, צריך לבצע השוואת מחירים. ברוב המקרים, ניתן להסתפק בהשוואת מחירים אשר מבוססת על מידע שיש באתרי האינטרנט. בנסיבות אחרות, ניתן להשוות מחירים על ידי יצירת קשר עם 2-3 מכוני העתקות ופגישה אישית ללא התחייבות.

תהליך המיתוג מול בית הדפוס

לא פחות חשוב לוודא שיש כימיה בין הצדדים שאמורים להיות מעורבים בתהליך של מיתוג העסק. מצד אחד של התהליך, יש את נציגי העסק או הבעלים שיודעים פחות או יותר מה חשוב להם וכמה הם מוכנים לשלם על זה. מצד שני, יש את נציגי מכון ההעתקות שאמורים להפוך את החזון התאורטי של בעלי העסקים לתכנית עבודה מסודרת.

את תהליך המיתוג מול בית הדפוס שבפתח תקווה כדאי גם להכפיף ללוח זמנים מסוים. במסגרת ההחלטה להתנהל מול בית הדפוס כזה ולא אחר, עורכים חוזה מסודר וקובעים בו באיזה תאריך אמור כל שלב של התהליך להסתיים. במידה ובבית הדפוס לא עומדים בהתחייבות, כדאי לשקול להחליף אותו. בסופו של דבר, מיתוג הוא לא משהו שמתפשרים עליו וכך גם המקצועיות של בית דפוס הממוקם בפתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ.

הוסף תגובה