אימון אישי – Coaching

אימון אישי הוא תהליך המצמצם את הפער בין החלום שלך למציאות הקיימת שלך.

לכל אדם מטרות, יעדים, שאיפות, רצונות, חלומות…לא תמיד הם ברורים ולא תמיד הדרך להשיג אותם ידועה. תהליך אימון אישי נועד לגלות ולהפיק את הפוטנציאל והיכולות שיש לך, לזהות ולהסיר את המכשולים המונעים ממך להגיע אל מטרתך ולהגשים את אותם שאיפות וחלומות.

הנחת הבסיס באימון אישי הינה שאדם הוא שלם ותקין והגיע לאימון כדי לשפר את איכות חייו: אישית, מקצועית, עסקית, זוגית, הורות, ניהול מערכות יחסים ועוד.המטרות יכולות להיות שונות ומשונות, מקידום מקצועי וכלכלי ועד השגת שלווה ושקט נפשי. כל מטרה ברוכה. והיא משתנה מאדם לאדם.

ההבדל בין מאמן אישי לפסיכולוג הוא שמאמן אישי הינו מומחה לתהליך של שינוי ואינו מומחה לתוכן. המאמן אינו מייעץ ואינו מיצר פתרונות, הוא מלווה כשותף אובייקטיבי מעצים, תומך ועוזר למצוא את התשובות והפתרונות הנמצאים בך. זוהי ריצה למרחקים קצרים להשגת מטרות ואינו מהווה טיפול פסיכולוגי או נפשי.

תהליך אימון אישי תורם מאוד בפתירת התלבטות וקבלת החלטה בלב שלם, בשחרור חסמים בדרך להצלחה ובהסרת מכשולים המעכבים את פריצת הדרך המיוחלת.

תהליך אימון אישי מתנהל כך:

מפגש ראשון הוא מפגש היכרות ותיאום ציפיות. מפגש לא מחייב הבודק האם יש "בסיס לדו קיום", אם יש כימיה בין המאמן למתאמן והאם ניתן לצאת לדרך בהצלחה.

תהליך אורך כ 10-12 מפגשים. אין התחייבות למספר מינימום של מפגשים

פגישה שבועית בת כשעה

בין המפגשים ישנם "שיעורי בית", משימות אשר מקדמות אותנו לקראת השגת המטרה

אני כמאמנת מאמינה שכל התשובות והפתרונות נמצאים אצלך, תפקידי הוא לעזור לך לגלות בעצמך מה הכי טוב בשבילך, לעזור לך להשיג את המטרה, תוך שאני מלווה כשותפה אובייקטיבית שתומכת, מחזקת ומעצימה, המאפשרת לך ליצור שינוי ולפרוץ דרך.

אעזור לך למצוא את הדרך לנהל את חייך ומטרותייך בהצלחה ובהנאה

אז…מה החלום שלך? הנך מוזמןת להגשים אותו.

הוסף תגובה