איפה ומתי צריך לבצע מבחן אמינות?

איפה ומתי צריך לבצע מבחן אמינות?

בדיקת פוליגרף מקצועית מאפשרת לבצע מבחן אמינות למועמדים לעבודה, לעובדים קיימים או בנסיבות מיוחדות של מעורבות בפלילים, גניבה, צריכת סמים, ריגול תעשייתי וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלה, מאוד חשוב לבחור היטב את המכון המתאים ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי מהלך הבדיקה

מבחן אמינות הוא אחד השירותים המקצועיים העיקריים שמבוצעים על ידי מכון פוליגרף. המטרה של מכון פוליגרף היא להשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותו על מנת לספק ללקוחות אינדיקציה אמינה, מה שיכול בין היתר לסייע לאנשים פרטיים או בעלי עסקים. ספציפית השירות של מבחן אמינות לדוגמא מוכר בסקטור העסקי, אך הוא מבוצע בפריסה ארצית רחבה על ידי מכון פוליגרף גם לסוגים נוספים של לקוחות.

נסיבות לביצוע מבחן אמינות

  • מועמדים לעבודה – מבחן אמינות הוא כיום חלק בלתי נפרד ממסלול הגיוס. אם מקבלים פרטים של מועמדים לעבודה ורוצים לוודא התאמה שלהם לתפקיד גם במישור המקצועי וגם במישור האישי, ניתן לשלב את המבחן הזה. המבחן מבוצע על פי סטנדרטים מחמירים והוא נחשב מהימן ויסודי. גם אם בסופו של דבר המועמד לא עובר את מבחן האמינות או שהתוצאות לא עולות בקנה אחד עם הציפיות של המעסיק, ניתן יהיה להסיק מכך לגבי המשך הדרך המקצועית שלו.
  • עובדים קיימים – אי אפשר לדבר על מבחן אמינות בלי להזכיר את השימוש בכלי הזה עבור עובדים קיימים. מעסיק יכול לתאם מבחן אמינות לעובדים שלו בצורה מיידית, בהתראה קצרה וברמה גבוהה מאוד של ודאות. המבחן יכול להתבצע עבור עובדים קיימים אם לדוגמא מתעורר חשד לגבי הפרת אמונים שלהם, או במקרים של תלונות אחד על השני. כמו כן, מבחנים כאלה משולבים כיום בתהליך הבדיקה של תלונות על הטרדה מינית גם במקומות עבודה פרטיים וגם במקומות ציבוריים.
  • נסיבות מיוחדות – אנשים פרטיים יכולים לתאם מבחן אמינות לעצמם, אם לדוגמא הם חשודים בביצוע עבירות פליליות, גניבה, צריכת סמים, ריגול תעשייתי עבור חברות מתחרות וכן הלאה. אמנם מבחן פוליגרף לא קביל בבית משפט, אבל מבחן האמינות בהחלט יכול לשמש על מנת להוכיח את צדקתו וטענתו של אדם מסוים.

איך בוחרים איפה לעבור מבחן אמינות?

המקום שבו עוברים מבחן אמינות משפיע על התוצאות ועל הרלוונטיות שלהן לא פחות מאשר האופן שבו המבחן מבוצע. קודם כל, צריך לבדוק באיזה מכון פוליגרף מציעים מבחנים כאלה ומה הם כוללים. בשביל לברר לגבי מידת ההתאמה של כל סוג של מבחן לצרכים של קהל היעד והלקוחות, ניתן ליצור קשר עם נציגי המכון ולברר מה הניסיון שלהם ובמה הם מתמחים.

שנית, צריך לבחור לעבור מבחן אמינות במקום שמאפשר לספק את הנתונים מהר ובצורה יעילה. אפשר למשל לבחור מכון שבו מספקים את התוצאות באופן מיידי, או לחילופין להתמקד במכון פוליגרף שמאפשר גם למסור אותם באנונימיות למי שהזמין את הבדיקה בלבד. הפרטים הללו חשובים, כי הם משפיעים על אופן השימוש בתוצאות המבחן בעתיד.

מכון תמיר לפוליגרף – הבחירה האמינה שלך

כל מי שמתלבטים לגבי מבחן אמינות יכולים ליצור קשר עם המומחים של מכון תמיר לפוליגרף. אנו מרכזים את שירותי הפוליגרף החשובים תחת קורת גג אחת ויש לנו ניסיון מוכח של שנים רבות.

בהתייעצות איתנו יהיה לך קל ומהיר לתאם שירותי פוליגרף במחירים הוגנים ובאופן מיידי. בשביל לתאם מבחן אמינות לעובדים חדשים או קיימים, כל מה שעליך לעשות הוא ליצור קשר עוד היום עם אחד הנציגים שלנו.

הוסף תגובה