אירועים במסעדת לה בוקה

לה בוקה היא מסעדת בשרים דרום אמריקאית, כשרה למהדרין, עם ניחוחות לטיניים. המסעדה שוכנת במושבה הגרמנית בירושלים, בקומה השנייה של מבנה טמפלרי עתיק (בעוד ששאר המסעדות ברחוב ממוקמות בקומת הקרקע) – מה שמאפשר ללקוחות להתנתק מהרחוב הסואן וליהנות ממבט מלמעלה על המושבה.
המסעדה מחולקת לשלושה חללים שונים: החלל הפנימי מכיל עד 70 איש, הפטיו מכיל עד 50 איש והמרפסת הפתוחה מכילה עד 40 איש. במרפסת הפתוחה יש בר חיצוני הצופה על רחוב עמק רפאים.

גיא קמחי – השף והבעלים של מסעדת לה בוקה סיפר לנו עליה:

הרעיון לפתוח מסעדה לטינית עלה אחרי מסע קולינארי שלי באמריקה הלטינית. לאחר מחקר במדינות דרום ומרכז אמריקה בנושא אוכל, תבשילים, טעמים וריחות, החלטתי שחייבים לשתף את הסועד הישראלי במטבח הנפלא הזה, ולפתוח מסעדה שהיא כור ההיתוך של המטבח הלטיני הדרום אמריקאי הכולל: בשרים ארגנטינאיים, טורטיות וסלסות ממקסיקו, סביצ'ה מקוסקו שבפרו, ואף אסאי – פרי טרופי הגדל באמזונס שבברזיל. בקיצור, קרנבל דרום אמריקאי אמיתי. לא עוד סטקיית דרום אמריקאית, אלא מאכלים אותנטיים ובשרים ארגנטינאיים מיושנים ואיכותיים.

לכל מי שרוצה לחגוג אירוע ברמה אחת מעל כולם

ניתן לערוך אירועים בלה בוקה לכמות של עד 140 מקומות ישיבה בקיץ ועד 110 בחורף. במסעדה יש חדר פרטי בו ניתן לחגוג אירועים של עד כ-50 איש. ניתן להקצות את החדר הפרטי לטובת אירועים קטנים או לסגור את כל המסעדה לאירועים גדולים. למסעדת לה בוקה יש תפריט אירועים עשיר ומגוון הכולל: מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן, מנות עיקריות בהגשה אישית או למרכז השולחן, קינוחים למרכז השולחן, שתייה קלה חופשית, וקיימת אופציייה לשתייה חמה. לילדים – אני מציעים מנת ילדים של שניצלונים עם תפו"א קריספי.

 

כדאי לחגוג אירועים בלה בוקה כי:

למסעדת לה בוקה ניסיון רב באירועים. מדי יום נערכים במסעדה אירועים קטנים וגדולים. עם הנסיון למדנו כי סגירת האירוע מתבצעת בצורה יסודית ומעמיקה, תוך תיאום ציפיות מלא עם הלקוח, הסברת התפריט באופן יסודי כולל טעימות של המנות, דגשים, הערות, נקודות תורפה, הרבה תשומת לב ומצוינות בשירות.
האווירה בלה בוקה היא חמה וידידותית, ואני קשובים לאורח מהתחלתו של האירוע ועד לסופו.

ספר לנו על אירוע בלתי נשכח שהתקיים במסעדה:

מסעדת לה בוקה שמחה לארח אירוע של בעלי בנק גדול בישראל. האירוע נערך במסגרת כנס תורמים מארה"ב, למען תרומות למדינת ישראל ולצה"ל. מיותר לציין כיהאורחים נהנו עד מאד מהאוכל המגוון והעשיר, מהטעמים והריחות, דבר שבוודאי עזר לתורמים לפתוח את ליבם וכיסם למען המדינה.

אילו טיפים חשובים אתה יכול להציע לבעלי אירוע?

על מנת לתאם את האירוע בצורה יסודית, כדאי שבעל האירוע יגיע למסעדה, יתרשם, יגיע לטעימות, יעבור בצורה יסודית ומעמיקה על התפריט תוך תיאום ציפיות והסבר מלא. בנוסף, עלוי לתאם מול המסעדה הצגת מצגות או הפעלות כאלה ואחרות, על מנת לאפשר למסעדה להתארגן לוגיסטית, ולוודא שאכן יש במסעדה את כל הציוד המתאים.
ביום האירוע להגיע רגועים ולתת לנו את העונג לשרת אתכם ולגרום לכם ולאורחים ליהנות מהאירוע, אשר מתנהל בצורה נכונה כפי המתוכנן.

סוד ההצלחה של מסעדת לה בוקה:

מסעדת לה בוקה ממוקמת בקומה שנייה מעל רחוב עמק רפאים הסואן (קומה אחת מעל כולם). כאשר נכנסים למסעדה, ניתן להתנתק מהרחוב הסואן ולצפות מהמרפסת על המתרחש ברחוב – לראות ולא להראות.
והדבר החשוב מכל: על איכות האוכל לא מתפשרים.

הוסף תגובה