לחגוג אירוע במסעדת לבן (LAVAN)

מסעדת LAVAN הוקמה בשנת 2002 במטרה לרגש את הקהל הישראלי ולהביא לו משהו חדש ולא מוכר הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הקולינרי, ועל ידי כן ליצור תרבות בילוי חדשה שמגרה את כל חמשת החושים.

גידי, מנהל השיווק של LAVAN, סיפר לנו על המקום:

LAVAN הינה מסעדת שף עם תפריט ביסטרו ים תיכוני, כך שבאירועים במסעדה כל דרישה למנה מתקבל בהבנה תוך השתדלות לביצועה והכנתה. המסעדה ממוקמת במרכז אזור התעשייה של הרצליה פיתוח, שעם השנים הפך להיות העמק הקולינארי של אזור השרון והמרכז.

הרעיון העומד מאחורי מסעדת LAVAN הינו קונספט חדש בעל חלל עצום המחולק לשתי קומות – הקומה הראשונה הינה קומת המסעדה עם שולחנות וכיסאות לישיבה קונבנציאלית. הקומה השנייה מורכבת כולה ממזרוני רביצה ענקיים לזוגות ויותר. במהלך הערב מסתובבים בין הלקוחות מטפלי שיאצו המעניקים לסועדים טיפולים ללא עלות על בסיס טיפ בלבד. בנוסף, בקומה השנייה נמצא חדר ה-VIP המיועד לאירועים אישיים יותר.

לגבי העיצוב אנו ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן, כי תמונה אחת שווה אלף מילים.

מה יש למסעדת LAVAN להציע לאירועים?

LAVAN מציעה ללקוחותיה את האירוע המושלם מבחינתם. וכך בהתאם לדרישותיו של כל לקוח, אנו משתדלים להוציא לפועל כל בקשה, על מנת ליצור את האירוע המושלם מבחינתו כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אוכל, יין, אלכוהול ובכלל.
 
למה כדאי לחגוג אירוע במסעדת LAVAN?

מסעדת LAVAN מאמינה בשילוש הקדוש מבחינתה הכולל: אוכל מעולה ומעוצב, אווירה יוקרתית ומיקומה של המסעדה במרכז הארץ. מעבר לכך צוות LAVAN הינו צוות מיקצועי ואמין ומורכב מצוות ותיק ומנוסה אשר קשוב ללקוחותיו ומשתדל להוציא לפועל כל דרישה של הלקוח הן מהמטבח והן מן הבר העשיר.

ספר לנו על אירוע בלתי נשכח שהתקיים במסעדה

לפני כשנה הוזמן המקום מראש בשבת בצהריים על-ידי אוליגרך מפורסם. התקבלה מהלקוח בקשה כי ינותקו כל מצלמות האבטחה על מנת לשמור על פרטיות מירבית – דרישה שכמובן התקבלה בהבנה.
המנות כללו אנטריקוטים, פילה דגים לסוגיו ומיטב פירות ים, את הילדים העסיק אמן ילדים מפורסם, בעוד המבוגרים פקדו את רחבת הריקודים.
בשלב מסויים פרשו כל הגברים לחדר ה-VIP  על מנת לצפות במשחק של צ'לסי, שהיה כנראה מותח במיוחד כי כשאחת המלצריות נכנסה עם מגש עמוס פירות העונה ביקשו ממנה לא להפריע.

מה הטיפ החשוב ביותר שאתה יכול להציע למי שחוגג אירוע?

הטיפ שלנו מורכב אף הוא משלושה פרמטרים שלדעתנו יוצרים את האירוע האולטימטיבי: 
טיפ 1 – מיקום: יש לבחור מקום שהנגישות אליו תהיה נוחה לכל המוזמנים באשר הם.
טיפ 2 – מומלץ לבחור את האוכל לא לפי טעם אישי, אלא לפי טעם שלדעתכם יספק לפחות 70% מבאי האירוע.
טיפ 3 – יש לזכור תמיד כי ארוע טוב מורכב משלושה דברים עיקריים: מוזיקה, אווירה ואוכל.

רוצים לחגוג אירוע במסעדת לבן או באחת ממסעדות האירועים המופיעות באתר שף תאכל? מלאו פרטים עכשיו וקבלו הצעת מחיר לאירוע.

הוסף תגובה