אירועים במסעדת קיוטו

מסעדת קיוטו, הממוקמת בלב מרכז העסקים של הרצליה פיתוח, היא חלוצת האוכל היפני בישראל. היא הביאה לארץ את בשורת הסושי והמטבח היפני תוך שמירה בלתי מתפשרת על איכות ושאיפה מתמדת למצוינות.

הילה, מנהלת תחום האירועים בקיוטו, סיפרה לנו על המסעדה:

כבר למעלה מעשר שנים אנו מעניקים ללקוחותינו אוכל יפני אותנטי, עשיר בטעמים, המוגש בצורה אסתטית ועדינה כיאה למטבח היפני. המומחיות שלנו היא הכנת סושי טרי ובו מגוון רחב של טעמים אסיאתיים עם דגש על הטעם המשובח לא פחות מאשר על חזות המנה. את החוויה הקולינרית עוברים הלקוחות במסעדה המעוצבת על פי מודל יפני קלאסי מסורתי.

מה יש למסעדה להציע לאירועים?

קיוטו מציעה ללקוחותיה את האפשרות לקיים מגוון רחב של אירועים בתוך המסעדה ו/או מחוצה לה, המותאמים באופן אישי לסוג האירוע ולצרכיו של הלקוח. היות והמסעדה גדולה ורחבה, ישנה אפשרות לקיים אירועים בכל זמן, מבלי שפעילות המסעדה תפריע לכך. מעבר לכך, קיוטו ידועה בשירותי קייטרינגאינטליגנטי, אקסקלוסיבי ועשיר, המספק עמדות סושי עם שף פרטי לאירוע, מנות קוקטייל מגוונות ועשירות בטעמים אסיאתיים ומגוון קוקטיילים ומשקאות בסגנון יפני – כולם נעשים ומוגשים על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם, וכל זה, כאמור, על מנת לספק את רצונותיו של הלקוח.

למה לחגוג דווקא בקיוטו?

האירועים בקיוטו הם לא דבר של מה בכך. המסעדה מתמחה באירועים עסקיים ופרטיים מהיום בו הוקמה, ומאופיינת כאמור באוכל מגוון, עשיר ואיכותי, אלכוהול משובח ושירות אישי ומיוחד. אין ספק כי אירוע המשלב בתוכו את המטבח היפני בכלל והמטבח של קיוטו בפרט, מטביע את חותמו על החוגגים ומקנה לו יוקרה, איכות וטעם לעוד. מעבר לכך, בקיוטו אנו מסייעים ללקוחות במתן ייעוץ על אופי האירוע, בחירת האוכל והמשקאות, סוג השירות ומעניקים להם תחושת ביטחון מצד אחד וציפייה מצד שני.

ספרי לנו על אירוע בלתי נשכח שהתקיים במסעדה

וויל סמית, שחקן הקולנוע, הגיע לביקור במסעדה עם מלווים רבים ועשה שמח לכל הסועדים במסעדה, כולל לחיצות ידיים עם כל אורחי קיוטו וצילומים משותפים…

אילו טיפים חשובים את יכולה להציע לבעלי אירוע?

בסופו של יום אנשים מגדירים אירוע טוב ואיכותי כשהאוכל טעים ומשובח, כשהאווירה טובה ומתאימה, כשהשירות והיחס הוא אישי וצמוד וכשהאנשים המחזיקים במושכות יודעים מה הם עושים. אם מצאתם מקום כזה, אנו מאחלים לכם מכל הלב אירוע מוצלח ומהנה. אם לא תמצאו מקום שמספק את כל הדברים הללו, תרימו טלפון. אנחנו תמיד כאן בשבילכם.

 

מחפשים מסעדות נוספות עם חדר פרטי? – לחצו כאן

הוסף תגובה