אירועים ב-Char l y – מסעדה מערבית-אסייתית

CHARLY היא מסעדת בר מערבית-אסייתית יפיפיה הממוקמת במלון אויה המיתולוגי ביהוד, ומשקיפה לגדות בריכת המלון.
 
את ההשראה לשם CHARLY קיבלו הבעלים משער צ'ק פוינט צ'ארלי בברלין – סמל לחיבור בין מזרח ומערב. כך גם האוכל ב-CHARLY מבקש לשלב בין שני העולמות: מסושי איכותי ביותר עד לאנטריקוט עסיסי משובח או פרגית ציידים מושחמת. שילוב זה מאפשר לכל אחד לאכול ב-CHARLY .

ל-CHARLY מגיעים אורחים מכל קשת וגווני האוכלוסיה. מאחר שהמסעדה ממוקמת באיזור בקעת אונו, מגיעים אליה אורחים מיהוד, סביון, קריית אונו, רמת אפעל, גבעתיים, שוהם ועוד… גם ילדים אוהבים את CHARLY, לא רק בגלל האוכל טעים אלא גם בגלל צבעים, דפי צביעה, והפתעה בתום הארוחה.

מיכל ממסעדת CHARLY סיפרה לנו על האווירה והעיצוב במקום:
 
CHARLY היא מסעדה מרווחת עם חלל גבוה, עיצוב מודרני-קולוניאליסטי, ופרטי עיצוב במראה אירופאי: ספות מרופדות, שולחנות עץ מסוגננים ותאורה רומנטית לצד כסאות ראטן אופנתיים. למסעדה יש ציר מרכזי המוביל למרפסת מקורה המשמשת כחדר אירועים פרטי, אשר חלונותיה צופים לבריכה של המלון ובמרכזה ניצבת מזרקת בודהה המשמיעה קולות פכפוך נעימים.
המבקרים במקום טוענים שהיא אחת מן המסעדות היפות בארץ.

למה כדאי לנו לחגוג אירועים במסעדת צ'ארלי?
 
מסעדת CHARLY עורכת מספר ארועים בשבוע, ומנוסה מאוד בעריכתם. אירועים עד ל-45 אנשים נערכים במרפסת האקוסטית הממוזגת, אשר חלונותיה הרחבים פונים לבריכת המלון הפסטורלית. היא משמשת כחדר פרטי בזמן האירוע, וניתן לבודד אותה לחלוטין מן המסעדה. השירות ב-CHARLY קשוב, האוכל נפלא, ומזרקה עם פסל באמצע המקום תורמת לתחושת ההרגעות.
התפריט ב-CHARLY מגוון ועשיר, המאכלים טעימים להפליא (אנחנו לא משוחדים בכלל), ובנוסף ואולי הכי חשוב – התפריט מתאים לכל חיך.
 

ספרי לנו על ארוע בלתי נשכח שנערך ב-CHARLY
 
ראשי השדולה האמריקאית איפ"ק נוהגים לאכול אצלנו ב-CHARLY. הם מגיעים עם מספר רב של מאבטחים, יושבים במרפסת האירועים והמאבטחים צופים בהם מהבר תוך כדי העברת קודים ומסרים סמויים האחד לשני…

ועוד משהו שכדאי לדעת עלינו:
 
CHARLY נבחרה על ידי מגזין "על השולחן" כאחת מ-60 מסעדות מומלצות בארץ לשנת 2009.

גם אתם רוצים לחגוג אירוע ב-CHARLY או בכל מסעדה אחרת? הכנסו עוד היום לאתר שף תאכל וקבלו הצעת מחיר.

הוסף תגובה