מכונות קפה יעילות

מכונות קפה מודרניות הופכות לנפוצות יותר ויותר. היום לא נדיר למצוא מכונות קפה במשרדים, חדרי פנאי, פינות קפה ואפילו בבתים. נגמרה התקופה בה מכונות קפה היו רק בבתי קפה ובמסעדות. בכול מקום היום שמור מקום של כבוד למכונת קפה משובחת המכינה אספרסו, קפוצ'ינו, מקיאטו ועוד. כל מכונת קפה עובדת בצורה שונה. ישנן מכונות קפה העובדות לפי פודים וישנן כאלה העובדות על פולי קפה.

מה החשוב ביותר בטריות פולי קפה?

הדבר החשוב ביותר בקפה הוא הטריות של הפולים. חשוב לשמור את פולי הקפה במקום סגור, ללא חשיפה לאוויר ולשמש. קפה משובח הוא קפה שנקלה ולא נעשה בו שימוש. יש לדאוג שמכונת הקפה לא משתמשת בקפה שספג לחות ושאיבד חלק מהטעמים והריחות שלו. מרגע שטוחנים את הפולים, הם ישמרו על הטריות רק למשך היומיים שלאחריהם. בתי קפה משובחים מקפידים לקלות את הקפה במקום, ולטחון את הקפה רק לפני ההגשה ללקוח.

איך מאכסנים פולים למכונות קפה?

על מנת לשמור על מכונות קפה המציעות משקאות חמים בעלי ארומה, פולי הקפה מגיעים בשקיות וואקום הניתנות לאחסון במשך תקופה ארוכה. כמובן שלאחר שפותחים חבילת פולי קפה, יש להקפיד לאטום אותה הרמטית או להגיש את המשקאות בהקדם. לא מומלץ לאכסן את הקפה במקפיא כיוון שטיפות השומן הזעירות עליהם יושבים חומרי הטעם והריח נפגמים משמעותית והדבר משפיע ישירות על איכות הקפה. מכונות קפה טובות הכי טובות כשמשתמשים בפולים טריים.

באילו מקרים מכונות קפה הכי יעילות?

תערובות הקפה הטובות ביותר מגיעות מהזנים המשובחים של קפה ברחבי העולם. ארגזים מגיעים ארצה בהם קפה טחון סגור הרמטית בתוך קפסולות אלומיניום. כל קפסולה מכילה כמות מדויקת של פולים להכנת קפה מסוגים שונים. האריזה האטומה הרמטית לאוויר שומרת על הארומה והטעם המיוחדים של כל תערובת קפה או פודים ומבטיחה את הטריות של הפולים ממש עד ההגשה.

פולי קפה או פודים?

הקפסולות של המכונות המשובחות ביותר מכילות תערובות קפה מיוחדות המיובאות לארץ באופן אקסקלוסיבי. זני קפה מסוימים משובחים גנטית כך שיוכלו להחזיק עד 9 חודשים באכסון מרגע הקלייה. מכונות קפה מסוימות בעלות מיכל חיצוני. היתרון בכך הוא שלא צריך למלא שוב ושוב פולי קפה במכונה, אך הפולים מתיישנים בהקדם. תמיד נחמד לשתות קפה משובח של מכונות קפה

הוסף תגובה