בחירת קייטרינג מוצלח

קייטרינג תמיד דורש להתאים את האירוע למזג האוויר. קייטרינג טוב מצליח במיוחד כאשר מתאימים את אופי האוכל והסגנון לעונות השנה. קייטרינג חלבי מתאים לאירועים בעלי אופי חמים יותר , בעוד קייטרינג בשרי מוגש חם מטבעו ולכן מכביד בעונה החמה. בשני המקרים מומלץ להשתמש בסלטים חמים, לחמים, מרקים וירקות מבושלים ורטבים עשירים על מנת ליצור גיוון רחב.

קייטרינג חלבי לקיץ

מזג אוויר חם יוצר תחושת כבדות ולכן פחות נעים לאכול מנות עמוסות. מזון על בסיס חלבי מקל על הקיבה ועדיין תורם לתחושת שובע והנאה. קייטרינג חלבי כולל בין היתר פסטות, מרקים קטיפתיים, קישים, אנטיפסטי ואינספור סוגי לחמים. סלסלות גדולות של פירות מציעות כל טוב לסועדים. כל אחד מוצא את המנה האהובה עליו. יתרון נוסף הוא העלות הנמוכה של קייטרינג חלבי.

קייטרינג לשעות הצהריים

קייטרינג חלבי מתאים בדרך כלל לסעודות המתרחשות בשעות הבוקר או אפילו בצהרים היום. קייטרינג כזה מתאים לחתונות של ימי שישי, בר מצוה, ברית וכדומה. מנות בשריות נהוג להגיש באירועים המתרחשים בשעות הלילה. בכל מקרה יש אנשים המעדיפים לאכול מעט במהלך האירוע כדי שיהיה להם כוח לרקוד על רחבת הריקודים, בעוד אחרים נהנים בעיקר מהארוחה. הסעדה חלבית מציעה את היתרונות שבכול העולמות ומהווה פתרון נפלא.

מזון בריאותי

רובינו לא מתחילים את היום עם סטייק עסיסי או מנת בשר אחרת. זו עוד סיבה מדוע מומלץ שוב לבחור בקייטרינג בשרי. אירוע מנצח מתחשב באורחים כמה שיותר. כאשר באירוע מסוים יש סועדים צמחוניים יש להציע להם מנות מיוחדות שיספקו את רצונם. כיום ישנן חברות רבות המציעות מזון מהצומח הטעים יותר ומזין יותר ממנות בשריות רגילות. ישנם מקרים בהם משלבים מנות צמחוניות יחד עם דגים לדוגמא סושי, מתאבנים ואנטיפסטי.

קינוחים בקייטרינג

קייטרינג חלבי טוב במיוחד לאירועים בעלי רעיון נושא מתוק. ניתן לשלב מאכלים על בסיס חלב ובכך למנוע מצב של שילוב אסור בין בשר וחלב. חישבו על תפריט הכולל עוגות קצפת, פחזניות, קרם ברולה, גלידות שמנת, מטעמי גבינות ועוד. אפשר ליצור חווית קייטרינג בלתי נשכחת. המגוון כה רחב וניתן ליהנות ממספר רב של מנות טעימות עד שסובאים. היתרון הוא בכך שלא נוצרת תחושה של כבדות ועייפות.

מזון ידידותי לגזרה

בשר מוגדר כמזון שמן המכיל כולסטרול ובעיקר קלוריות. עשו טובה לאורחים שלכם וחסכו מהם את המגרעות של קייטרינג בשרי. היתרון בקייטרינג חלבי הוא שהבסיס מכיל דגנים, פירות, סלטים, פסטה ועוד. אפשר להתמיד בדיאטה ובתפריט מאוזן גם במהלך האירוע המשמח. החיסרון הוא שצריך לעמוד בפיתוי של העוגות המתוקות ושאר המתוקים.

אז מה למדנו?

עשו לעצמכם ולאורחים שלכם קייטרינג מפנק והזמינו קייטרינג חלבי המציע מגוון אינסופי של טעמים וסגנונות שונים. המזון בריא יותר מהבשרי והתפריט עשיר בטעמים מיוחדים. החיסכון הוא בקלוריות כמו בעלות המנות. כמה נעים ללכת לאירוע וליהנות מהקייטרינג.

הוסף תגובה