קייטרינג שעושה שמח!

מגיע לכם מזל טוב! כל סיבה היא סיבה מספיק טובה להזמין קייטרינג. לידה, בר מצווה, חתונה או סתם חגיגה משמחת אחרת, הרי איך אפשר לחגוג באמת בלי אוכל משובח?! ישנם גורמים רבים שמשדרגים את האירוע. זה יכול להיות עיצוב מרשים, תקליטן מהשורה הראשונה, להקה טובה, בר אלכוהול מלא, אבל מה שמדבר אל כול האנשים ומה שאי אפשר בלעדיו זה קייטרינג משובח.

דגשים לפני האירוע

קייטרינג טוב לא רק מסתכם באוכל טוב, אלא חשוב לוודא שיש התאמה בין סוג האירוע, אופי הקהל, שעת האירוע ומידת הכשרות. חשוב לבחור בחברת קייטרינג המשלבת בהצלחה כל אחד מאלה על מנת להבטיח שמה שאתם רוצים שיהיה באמת יתרחש בפועל. ישנן שנם שני דברים שחשוב לעשות לפני האירוע:

  • יום טעימות
  • ישיבת ספקים

ביום הטעימות הולכים לחברות קייטרינג וטועמים מספר מנות הנראות לכם ושברצונכם להזמין לאירוע החגיגי שלכם. כך תוכלו לראות מה הרמה של חברת הקייטרינג ומה הסגנון שלהם. ישיבת ספקים נועדה לסגור את כל הפרטים ולעשות מעין 'חזרה גנרלית' של כל מה שמתוכנן לאירוע מההתחלה ועל לסוף. בהקשר של קייטרינג לוודא שיש את כל הדברים שצריכים כדי שהערב יעבור בצורה חלקה.

המלצות על חברות הסעדה

הדבר הראשון שעושים לפני שהולכים לברר על חברות קייטרינג הוא לשאול לגבי המלצות. שאלו חברים, שאלו קרובי, שאלו בפורומים וקראו מדורי סגנון חיים ומגזינים על אוכל ובדקו מהם חברות הקייטרינג המומלצות. לא פעם קורה שהולכים ליום טעימות של חברת קייטרינג ורק לאחר מכן מגלים ששירות ההסעדה לא מעניק שירות באזור זה או בתאריך הנ"ל. דבר נוסף שחשוב לבחון זה את מידת הכשרות הנחוצה לכם בהתאם לקהל שהזמנתם.

איך בוחרים אחד ממאה?

סינון טלפוני הינו תנאי מקדים וחשוב ממנו מצמצמים את הרשימה אף יותר על בסיס עלות, סגנון ותאריך. היכרות ראשונית עם צוות השפים של חברת הקייטרינג יתרום רבות להתרשמות ממקצועיות החברה ומהשירות שהיא מספקת. במידה ונכנסים למטבח החברה ניתן לראות את הניקיון והאסתטיקה של המקום. שיחה עם השף גם היא עוזרת להבין מהו אופי החברה. האם בעל המקום זמין לשאלותיכם, האם הוא מתייחס אליכם בכבוד בזמן הפגישה.

תפריטי המזון

אז בחרתם את הקייטרינג המתאים לכם, עכשיו מה שנשאר זה לשלב את המנות שאתם הכי רוצים ואוהבים. בחרו בקפידה את סוגי המזון והחומרים מהם יורכבו התפריטים וודאו שיש מספיק מנות: מתאבנים, סלטים, מנות ראשונות, מנות ביניים, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים. וודאו שאין התנגשויות בין מנות חלביות לבשריות.

בנוסף, השיגו צוות מלצרים מיומן ומוכשר. שירות טוב חשוב באירוע בדיוק כמו במסעדה. תארו לעצמכם שהשקעתם בלי סוף בקייטרינג משובח, ואז צוות המלצרים לא יעביר את המנות כמו שצריך או שלא יתאם את אופי הקהל. צוות מלצרים אחראי וזריז חשוב לכל קייטרינג.

הוסף תגובה